Dostawa artykułów biurowych, sprzętu multimedialnego, mebli biurowych w ramach projektu pn. Przedszkole Marzeń
Publication date | 2012-12-11 |
End date | 2012-12-19 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Grębów |
Miejscowość | Grębów |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 504236 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 391321007, 301900007, 301251105, 323220006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, sprzętu multimedialnego oraz mebli biurowych w ramach projektu pn.Przedszkole Marzeń dla Publicznego Przedszkola w Stalach w Zespole Szkół w Stalach, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2.Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot dostawy winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wymagany okres gwarancji: dla sprzętu multimedialnego (komputer, projektor multimedialny, tablica interaktywna) oraz mebli min. 24 miesiące - od dnia podpisania protokołu odbioru, 3.Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginałów wskazanych w wykazie. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. 4.Wykonawca poniesie wszystkie koszty z tytułu należytej realizacji opisanego przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy, gwarancji jakości na dostarczony towar. 5.Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące 3 części: Część I zamówienia - dostawa artykułów biurowych do Zespołu Szkół w Stalach w ramach realizacji projektu pn. Przedszkole Marzeń - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Część II zamówienia - dostawa sprzętu multimedialnego do Zespołu Szkół w Stalach w ramach realizacji projektu pn. Przedszkole Marzeń - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Część III zamówienia - dostawa mebli biurowych do Zespołu Szkół w Stalach w ramach realizacji projektu pn. Przedszkole Marzeń - Załącznik Nr 6 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Grębów |
Ulica | Grębów 394 |
Nr domu | 394 |
Miejscowosc | Grębów |
Kod poczt | 39-410 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 015 8112911, 8112715 |
Fax | 015 8112871 |
Regon | 83040917500000 |
E mail | ug@grebow.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 15 |
Wadium | Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2. zmianę terminów realizacji zamówienia, po podpisaniu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4. ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.grebow.un.pl/bip |
Spec war | Urząd Gminy w Grębowie, 39-410 Grębów 394, pokój nr 6 |
Data skl | 19/12/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Grębowie, 39-410 Grębów 394, pokój nr 12 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej |
Czy uniewaznienie | Tak |