Dostawa materiałów biurowych; UM-ZP-262-104/12

Publication date 2012-12-12
End date 2012-12-21 08:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Tablice,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 263407 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301992301, 301959207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na podstawie umowy sprzedaży materiałów biurowych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia/produktami) na podstawie zakresu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
30199230-1 Koperty
30195920-7 Tablice magnetyczne
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Niezrealizowany zakres ilościowo - asortymentowy nie przekroczy 20% wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy przed podpisaniem umowy:
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego:
a) wzorcowe próbki oferowanych produktów (do celów porównywania produktów dostarczanych w ramach składanych zamówień do umowy w zakresie zgodności z produktami zaoferowanymi w ofercie Wykonawcy);
b) wzorniki zaoferowanych papierów ozdobnych i kolorowych papierów ksero;
c) wykaz oferowanych produktów w formie pisemnej oraz zapisany na nośniku pamięci (np. na płycie CD/DVD) w wersji edytowalnej (format .xlsx .xls);
- zgodnie z zasadami opisanymi w roz. XXI SIWZ.
6. Niedopełnienie obowiązków dostarczenia egzemplarzy wzorcowych (próbek), wykazów lub wzorników w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uznane zostanie za uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy, o którym mowa w pkt 14 roz. XXI SIWZ.
Rozwiązania równoważne:
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
8. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 7 do SIWZ (Formularz cenowy).
10. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-059
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 528 88 88
Fax 81 528 89 18
Internet www.umlub.pl
Regon 00028871600000
E mail u.czuja@umlub.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy
Wiedza Wykonawcy wykażą się należytym wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch dostaw materiałów biurowych o wartości minimum 30 000,00 PLN brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy PLN 00/100) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych produktów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Oświadczenie Wykonawcy
Potencjal Oświadczenie Wykonawcy
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści §4 ust. 1 rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.2): Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć: 5.1 Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5.2 Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione powyżej w punkcie III.4.2) w przypadku, gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy będą dokonywane w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, i mogą wystąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; b) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; c) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; d) zmiany nazwy produktu lub nazwy producenta produktu objętego umową; e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; f) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania umowy - zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT; g) wystąpienia siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia; h) nie wyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania Strony dopuszczają możliwość przedłużenia umowy w sumie nie dłużej niż o 12 miesięcy;
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.umlub.pl
Spec war 1) j.w. 2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Jakub Otachel, e-mail: j.otachel@umlub.pl, tel. (81) 528-88-32, faks (81) 528-89-70.
Data skl 21/12/2012
Godz skl 08:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 22 (Kancelaria Ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)