Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Suchy Las
|
Ulica |
ul. Szkolna 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowosc |
Suchy Las
|
Kod poczt |
62-002
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8926 250
|
Fax |
61 8125212
|
Internet |
www.suchylas.pl
|
Regon |
00054933500000
|
E mail |
ug@suchy-las.wokiss.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju (zgodnie z treścią art.67 ust.1 pkt.6 Pzp).
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2013
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty)
|
Wiedza |
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty:
a) Oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty);
b) Wykazu zrealizowanych usług (wg. wzoru- druk nr 2.5 formularza oferty ), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. Załączony wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca składający ofertę zrealizował minimum 1 (jedną) usługę druku o podobnym zakresie i stopniu komplikacji, w jednorazowym nakładzie nie mniejszym jak 4 000 egzemplarzy.
|
Potencjal |
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).
|
Zdolne |
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).
|
Sytuacja |
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku żąda dołączenia do oferty:
a) Oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty);
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie o podwykonawcach (wg. wzoru- druk nr 2.5 formularza oferty);
2. Kalkulację ceny ofertowej, zgodnie ze wzorem - druk nr 2.7. formularza oferty (zgodnie z pkt. XIII SIWZ - SPOSÓB OBLICZENIA CENY);
3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wyłącznie jeżeli dotyczy; wg. wzoru- druk nr 2.6. formularza oferty).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a. w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT;
b. zmiany warunków i sposobu płatności;
c. zmiany terminu realizacji umowy;
d. zmiany w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e. zmiany w wyniku zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnego od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki etc.;
f. zmiany w wyniku działania lub zaniechania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, inne zmiany organizacyjne.
3. Każdorazowo o wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, z podaniem faktycznego uzasadnienia wniosku o zmianę umowy. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zmiany postanowień umowy nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy (za wyjątkiem zmiany urzędowej stawki VAT).
5. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez Zamawiającego i Wykonawcę z zachowaniem formy pisemnej.
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
http://bip.suchylas.pl/przetargi.html
|
Spec war |
bezpłatnie z ww. strony internetowej, lub za opłatą ok. 10 zł otrzymać ją drogą pocztową na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni
|
Data skl |
21/12/2012
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Biuro Obsługi Interesantów w siedzibie Zamawiającego
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|