DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA NADLEŚNICTWA MILICZ

Publication date 2012-12-13
End date 2012-12-21 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Milicz
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509948 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Milicz
Ulica ul. Trzebnicka 18
Nr domu 18
Miejscowosc Milicz
Kod poczt 56-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3809301, 302, 303
Fax 071 3840344
Internet www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
Regon 93102402000000
E mail biuro.milicz@wroclaw.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: państwowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy) w wysokości : I część : 500 zł słownie: pięćset złotych II część : 2000 zł słownie : dwa tysiące złotych Całość zamówienia: 2500 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych
Zaliczka Nie
Wiedza Wykaz wykonanej lub nadal wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 1 dostawy o podobnym charakterze i o wartości nie mniejszej: dla I części niż 30 000 zł brutto; dla II części niż 100 000 zł brutto; dla całości zamówienia o wartości nie mniejszej niż 130 000 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ze względu na nieprzewidywalny charakter zamówienia, strony dopuszczają zmianę zakresu dostawy w przypadkach wystąpienia okoliczności uzasadniających częściowy brak realizacji dostawy lub zmianę rozmiaru poszczególnych asortymentów. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy ulega zmniejszeniu o wynagrodzenie ustalone dla dostawy, która nie została zrealizowana lub której zakres został zmieniony, przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym Dostawcy. Zmiana może być spowodowana nierównomiernym zużyciem lub odmiennym zapotrzebowaniem na materiały biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. Zmiana może dotyczyć ilości i rodzaju materiałów w obrębie asortymentów wymienionych w formularzu cenowym. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy zostanie obliczone przy uwzględnieniu cen jednostkowych, obejmujących pozycje zamienione, wymienionych w ofercie Dostawcy. Przyjęcie zamówienia uwzględniającego zmiany traktowane jest jak wyrażenie zgody na ich dokonanie i nie wymaga dodatkowej formy pisemnej.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
Spec war PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz.
Data skl 21/12/2012
Godz skl 09:00
Miejsce PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz, pok. nr 100
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)