Dostawa artykułów papierniczo - biurowych
Publication date | 2012-12-13 |
End date | 2012-12-21 09:30:00 |
Instytucja | Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. |
Miejscowość | Płock |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 510112 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo - biurowych środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów papierniczo - biurowych, którym dostarczane będą do siedziby zamawiającego - 118 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje sie w SIWZ.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe wskazane w poniższej tabeli jakościowo równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych (w przypadku tuszy/tonerów wydajność, pojemność, jakość wydruku), kompatybilnych ze sprzętem do którego jest zamawiany ( drukarką, kserokopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym), lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tuszów/tonerów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek,kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego ( włączając w to wymianę głowicy ) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego. Naprawa drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki,kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawa poniesie Wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach informację umożliwiająca identyfikację produktu, producenta. Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. |
Ulica | ul. Polna 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Płock |
Kod poczt | 09-400 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 24 3640310 |
Fax | 24 3640311 |
Internet | www.mzgm-plock.pl |
Regon | 61026091500000 |
E mail | asadowska@mzgm-plock.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock |
Rodzaj zam inny | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | 1. Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP |
Wiedza | Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP |
Potencjal | Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP |
Zdolne | Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP |
Sytuacja | Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający ma prawo do zmian z powodu niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności: zakresu ilościowego i rzeczowego asortymentu podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególności zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na przedmiot zamówienia, strony dopuszczają zmianę wartości brutto umowy o wysokość różnicy między obowiązującą stawką VAT w chwili zawarcia umowy a zmienioną stawką VAT zgodną z przepisami Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.mzgm-plock.pl |
Spec war | Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna7, 09-400 Płock p.32 w godz 7.30-15.30 po wpłacie 12,55 zł brutto |
Data skl | 21/12/2012 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna7, 09-400 Płock p.1 (Kancelaria) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |