Dostawa artykułów papierniczo - biurowych

Publication date 2012-12-13
End date 2012-12-21 09:30:00
Instytucja Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510112 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo - biurowych środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów papierniczo - biurowych, którym dostarczane będą do siedziby zamawiającego - 118 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje sie w SIWZ.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe wskazane w poniższej tabeli jakościowo równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych (w przypadku tuszy/tonerów wydajność, pojemność, jakość wydruku), kompatybilnych ze sprzętem do którego jest zamawiany ( drukarką, kserokopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym), lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości
oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte
bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.

Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tuszów/tonerów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek,kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego ( włączając w to wymianę głowicy ) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego.

Naprawa drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki,kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego w
ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawa poniesie Wykonawca.

Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach informację umożliwiająca identyfikację produktu, producenta.

Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
Ulica ul. Polna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 24 3640310
Fax 24 3640311
Internet www.mzgm-plock.pl
Regon 61026091500000
E mail asadowska@mzgm-plock.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium 1. Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP
Wiedza Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP
Potencjal Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP
Zdolne Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP
Sytuacja Na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ustawy PZP
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający ma prawo do zmian z powodu niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności: zakresu ilościowego i rzeczowego asortymentu podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególności zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na przedmiot zamówienia, strony dopuszczają zmianę wartości brutto umowy o wysokość różnicy między obowiązującą stawką VAT w chwili zawarcia umowy a zmienioną stawką VAT zgodną z przepisami Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.mzgm-plock.pl
Spec war Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna7, 09-400 Płock p.32 w godz 7.30-15.30 po wpłacie 12,55 zł brutto
Data skl 21/12/2012
Godz skl 09:30
Miejsce Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna7, 09-400 Płock p.1 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)