Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
|
Ulica |
ul. Poznańska 11/13
|
Nr domu |
11/13
|
Miejscowosc |
Toruń
|
Kod poczt |
87-100
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
056 6547068
|
Fax |
056 6529619
|
Internet |
www.kujawsko-pomorska.ohp.pl i/lub www.kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl
|
Regon |
00103658900000
|
E mail |
przetargi.torun@ohp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Państwowa jednostka budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka budżetowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2013
|
Wadium |
Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w postępowaniu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie objętej przedmiotem zamówienia tj. artykuły biurowe, papier do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych oraz tusze/tonery do drukarek co najmniej:
-w zakresie części 1 - 20 000,00 zł brutto każda
-w zakresie części 2 - 20 000,00 zł brutto każda
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw artykułów biurowych, papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych oraz tuszy i tonerów do drukarek w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw obejmujących co najmniej:
w zakresie części 1 - 20 000,00 zł brutto każda
w zakresie części 2 - 20 000,00 zł brutto każda
potwierdzone, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem odpowiedniego dokumentu (np. referencje, protokół odbioru), Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązani są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy, o których mowa wyżej składają jedną ofertę, przy czym:
a) Załącznik nr 2 (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy) - każdy podmiot występujący wspólnie składa oddzielnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość zebrania na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Załącznik nr 3 (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy). W zakresie posiadania uprawnień każdy podmiot musi posiadać stosowne uprawnienie (pozwolenia, koncesje itp.) - jeśli są wymagane w przedmiotowym postępowaniu, natomiast w zakresie pozostałych warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, powinny być one spełnione co najmniej przez jeden podmiot występujący wspólnie. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu - dokumencie (oświadczenie podpisane tylko przez Pełnomocnika).
UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełnienia warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
5. W przypadku, gdy dokumenty o których mowa w punkcie VI SIWZ złożone będą przez osobę, której umocowanie nie wynika z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. VI. 2 lit. b) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale lub notarialnie poświadczonym odpisie, osoby podpisującej ofertę. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza:
a) zmiany danych Wykonawcy (np.;. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
b) zmiany pracowników upoważnionych przez zamawiającego do odbioru towarów
c) zmiany sposobu konfekcjonowania artykułów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego
d) zmianę dotyczącą dostarczanych artykułów składających się na przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie artykuł o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie asortymentu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi udokumentować,
e) zmianę miejsca dostawy przedmiotu zamówienia w sytuacji powstania nowej jednostki lub w sytuacji likwidacji jednostki objętej dostawą;
f) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT.
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl
|
Spec war |
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu
ul. Poznańska 11/13
87-100 Toruń
|
Data skl |
07/01/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu
ul. Poznańska 11/13
87-100 Toruń
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie współfinansowane będzie m.in. z:
Projektu :OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|