DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁAWNIE

Publication date 2012-12-14
End date 2012-12-24 09:15:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sławnie
Miejscowość Sławno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512354 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301251208, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych tj.:
-papier ksero,
-koperty,
-zeszyty, bruliony, notesy,
-segregatory, teczki, skoroszyty, obwoluty,
-spinacze, zszywki, klipsy,
-kleje, taśmy klejące, korektory,
-materiały piśmienne,
-materiały do bindowania,
-pozostałe materiały biurowe,
-druki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Sławnie.
Tonery i tusze muszą być: fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów).
W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.
W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, stwierdzone przez firmę świadczącą usługi serwisowania sprzętu na rzecz Starostwa Powiatowego w Sławnie, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy oraz kosztami użytego nieodpowiedniego tonera lub tuszu z przysługującego mu wynagrodzenia.
Oferta musi być kompletna w zakresie całego zamówienia. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wszystkie oferowane tonery i tusze muszą posiadać najwyższą wydajność co do ilości drukowanych kopi (max napełnienie tonerem).
Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z zakupu tuszów lub tonerów konkretnego modelu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych tj.:
-papier ksero,
-koperty,
-zeszyty, bruliony, notesy,
-segregatory, teczki, skoroszyty, obwoluty,
-spinacze, zszywki, klipsy,
-kleje, taśmy klejące, korektory,
-materiały piśmienne,
-materiały do bindowania,
-pozostałe materiały biurowe,
-druki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Sławnie.
Tonery i tusze muszą być: fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów).
W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.
W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, stwierdzone przez firmę świadczącą usługi serwisowania sprzętu na rzecz Starostwa Powiatowego w Sławnie, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy oraz kosztami użytego nieodpowiedniego tonera lub tuszu z przysługującego mu wynagrodzenia.
Oferta musi być kompletna w zakresie całego zamówienia. Nie uwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wszystkie oferowane tonery i tusze muszą posiadać najwyższą wydajność co do ilości drukowanych kopi (max napełnienie tonerem).
Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z zakupu tuszów lub tonerów konkretnego modelu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Sławnie
Ulica ul. Sempołowskiej 2a
Nr domu 2a
Miejscowosc Sławno
Kod poczt 76-100
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 0-59 8106422, 8104904
Fax 0-59 8104912
Internet www.bip.powiatslawno.pl
Regon 77098310100000
E mail rozwoj@powiatslawno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)sądowej waloryzacji zamówienia, 7)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-8, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 2.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 3. W wyniku postępowania zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.powiatslawno.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, pokój nr 21
Data skl 24/12/2012
Godz skl 09:15
Miejsce Biuro Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)