Wyposażenie świetlic wiejskich z terenu gminy Karlino
Publication date | 2012-12-14 |
End date | 2012-12-21 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Karlino |
Miejscowość | Karlino |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 512998 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391410002, 391600001, 392211008, 302130005, 323200002, 397113617, 397113624, 397111103, 397131004, 395154102, 351113008, 444232003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż wyposażenia świetlic wiejskich zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Dostawy sprzętu i wyposażenia winny być realizowane do poszczególnych świetlic (zestawienie wyposażenie wg. lokalizacji świetlic stanowi załącznik nr 6), po uzgodnieniu terminu dostawy i montażu 2.Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 3. Część 1. Dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kompletnych zestawów komputerowych obejmujących (szczegółowy opis w załączniku 5.1.): 1) jednostkę centralną (komputer) z dyskiem twardym min. 500 GB, 2) obudowę typu tower (mini lub microtower), 3) Monitor LCD co najmniej 19cali, 4) klawiaturę, mysz optyczną, 5) zasilacz, 6) listwę zasilającą. 4.Część 2. Dostawa wraz z montażem sprzętu RTV, AGD i nagłaśniająco-oświetleniowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: 1) Telewizor 46 cali - szt. 1 2) zestaw kina domowego - szt. 1 3) antena RTV - szt. 1 4) chłodziarko-zamrażarki - szt. 6 5) kuchenki mikrofalowe - szt. 7 6) kuchnia elektryczna z płytą ceramiczną - szt. 3 7) kuchnia gazowa - szt. 1 8) zmywarka - szt. 1 9) okap kuchenny - szt. 2 10) czajnik elektryczny - szt. 16 11) odkurzacz - szt. 1 12) zestaw czyszczący - szt. 1 13) zestaw do sprzątania - szt. 1 14) zestaw nagłaśniający - kpl. 1 15) oświetlenie dyskotekowe - kpl. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 5.2. 5. Część 3 Dostawa wraz z montażem mebli i pozostałego wyposażenia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 5.3.): 1) szafy szkolne - szt. 12 2) regały meblowe - szt. 21 3) biurko pod komputer - szt. 8 4) zestaw mebli kuchennych - kpl. 4 5) stolik szkolny 80 x 80 cm - szt. 10 6) krzesło szkolne - szt. 50 7) szafa pojedyncza - szt. 3 8) półka - szt. 5 9) krzesło obrotowe - szt. 2 10) stół kuchenny - szt. 1 11) taboret - szt. 6 12) wieszak stojący - szt. 4 13) wieszak ścienny 1,5m - szt. 2 14) wieszak ścienny 3m - szt. 2 15) tablica korkowa 2,0 x 1,3 m - szt. 1 16) tablica korkowa 2,0 x 1,5 m - szt. 1 17) tablica korkowa 1,0 x 1,0 m - szt. 6 18) tablica korkowa 1,7 x 1,0 m - szt. 3 19) rolety - kpl. 7 20) zestaw wyposażenia kuchennego 1 - kpl. 20 21) zestaw wyposażenia kuchennego 2 - kpl. 4 22) zestaw garnków 1 - kpl. 4 23) Zestaw garnków 2 - kpl. 4 24) szklanki - szt. 200 25) zestaw sztućców 1 - kpl. 20 26) zestaw sztućców 2 - kpl. 4 27) termos konferencyjny - szt. 34 28) drabina aluminiowa - szt. 7 29) gaśnica proszkowa 6kg - szt. 7 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne zostały określonye w załącznikach nr 5.1 - 5.3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, nazwy producentów lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, szczegółowo opisane w załącznikach 5.1.-5.3. w kolumnie Opis produktu, parametry techniczne, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 7. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca dostarczony towar zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie kolorystyki mebli oraz rolet przez Zamawiającego. 3) Wskazane jest aby Wykonawcy, w celu prawidłowego zwymiarowania rolet odbyli wizję lokalną. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 18.12.2012 godz. 10.00 miejsce spotkania świetlica w Daszewie. 4) Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 36 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Karlino |
Ulica | Plac Jana Pawła II 6 |
Nr domu | 6 |
Miejscowosc | Karlino |
Kod poczt | 78-230 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 94 3117273 |
Fax | 94 3117410 |
Internet | www.karlino.pl |
Regon | 00052539800000 |
E mail | k.fusiek@karlino.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 42 |
Wadium | Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1.100 zł Część 2 - 1.200 zł Część 3 - 2.500 zł |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje tego warunku |
Wiedza | Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: Część 1 (1) jedną dostawę sprzętu komputerowego obejmującego dostawę monitorów komputerowych, jednostki centralnej (komputer) oraz urządzeń peryferyjnych (klawiatura, mysz komputerowa) o wartości co najmniej 25.000 zł brutto Część 2 (1) jedną dostawę obejmującą dostawę wraz z montażem sprzętów AGD, RTV i wyposażenia kuchni (m. in. kuchni elektrycznej, kuchni mikrofalowej, lodówki, okapu kuchennego, telewizorów itp.) o wartości co najmniej 25.000 zł brutto. Część 3 (1) jedną dostawę obejmującą dostawę wraz z montażem mebli kuchennych na wymiar oraz wyposażenia kuchni (m. in. zestawy naczyń, garnki, termosy), gaśnice i drabiny o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto. Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony: - w przypadku składania oferty na część 1 i 2, gdy wykonawca wykaże się: jedną dostawą obejmującą dostawę wraz z montażem zestawów komputerowych oraz sprzętów AGD i RTV (m. in. kuchni elektrycznej, kuchni mikrofalowej, lodówki, okapu kuchennego, telewizorów itp.) o wartości co najmniej 50.000 zł brutto; - w przypadku składania oferty na część 1 i 3 lub 2 i 3 lub części 1, 2 i 3, gdy wykonawca wykaże się: jedną dostawą obejmującą dostawę wraz z montażem zestawów komputerowych, mebli kuchennych oraz sprzętów AGD i RTV (m. in. kuchni elektrycznej, kuchni mikrofalowej, lodówki, okapu kuchennego, telewizorów itp.) o wartości co najmniej 90.000 zł brutto. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje tego warunku |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje tego warunku |
Sytuacja | Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: Dla części 1 lub części 2: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); Dla części 3: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych); Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż: - na część 1 i 2 - 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); - na część 1 i 3 lub 2 i 3 lub 1, 2 i 3 - 90.000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić umowę o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy możliwość wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i określone zostały w niej warunki takiej zmiany. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | bip.karlino.pl |
Spec war | w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 15 oraz bip.karlino.pl |
Data skl | 21/12/2012 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 3 (Biuro Podawcze) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt dofinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |