Dostawa tonerów do kopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Publication date 2012-12-17
End date 2012-12-27 08:30:00
Instytucja Powiat Kaliski
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 267065 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, wyspecyfikowanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 1 do siwz - Formularz cenowy, zgodnie z warunkami SIWZ oraz postanowieniami projektu umowy.
2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca sprzeda i dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w ciągu 1 dnia od dnia podpisania umowy.
3. Materiały eksploatacyjne do kopiarek muszą być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu, gdyż użycie zamienników skutkowałoby zerwaniem przez firmę serwisującą umowy serwisowej, a co z tym związane utratą gwarancji na użytkowane urządzenia.
4. Wykonawca zobowiąże się do odbierania i utylizowania odpadów powstających podczas eksploatacji urządzeń kopiujących (pustych pojemników po tonerach) oraz wystawi karty przekazania odpadów (zgodnie z ustawą o odpadach - Dz. U. nr 62, poz. 628 z 20.06.2001r. z późniejszymi zmianami) i pokryje koszty ich przekazania do utylizacji (w tym również koszty transportu odpadów).
5. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i przydatny do wykorzystania bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane produkty obejmującą okres do wyczerpania środka barwiącego, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Kod i nazwa zamówienia - według Wspólnego Słownika Zamówień:
30125120-8 Tonery fotokopiarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kaliski
Ulica Plac Św. Józefa 5
Nr domu 5
Miejscowosc Kalisz
Kod poczt 62-800
Wojewodztwo wielkopolskie
Internet www.powiat.kalisz.pl
E mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Rodzaj zam inny jednostka samorządu terytorialnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 1
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w załączniku nr. 3 do SIWZ), 2.formularz cenowy sporządzony według załącznika nr 1 do siwz 3.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. X ). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokument, o którym mowa w ust. X ust 2 pkt. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie), przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (na zasobach których wykonawca będzie polegać), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku: a) zmiany danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć,itp.); b) zmiany nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym zmian stawki podatku VAT) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą aneksu do umowy będzie notatka służbowa zatwierdzona przez obie strony, określająca przyczyny zmiany i potwierdzająca wystąpienie okoliczności wymienionych w pkt.1) i 2)., która będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach gdy zakup danego artykułu wskazanego w formularzu cenowym w ilościach tam podanych staje się bezzasadne, niecelowe zastrzega sobie prawo do zmian ilości( proporcji) poszczególnych artykułów wskazanych w formularzu cenowym, polegającą na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów w ramach wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Warunki oraz sposób dokonania powyższych zmian ilości i proporcji towarów zostały określone w projekcie umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
Spec war Starostwo Powiatowe w Kaliszu,pl. św. Józefa 5,62-800 Kalisz
Data skl 27/12/2012
Godz skl 08:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Kaliszu, pl. św. Józefa 5,62-800 Kalisz kancelaria ogólna nr pokoju 8-9
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz przez budżet Państwa.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)