Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Grota Roweckiego 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowosc |
Tychy
|
Kod poczt |
43-100
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 2198427
|
Internet |
www.master.tychy.pl
|
Regon |
27385470400000
|
E mail |
szymon.lakota@master.tychy.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne
|
Rodzaj zam inny |
Przedsiębiorstwo Międzygminne
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na:
- wykonaniu ewentualnych dodatkowych zdjęć, animacji niezbędnych do filmów i panoram.
- dostarczeniu dodatkowych płyt dvd określonych w przedmiocie zamówienia.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
27
|
Wadium |
10. WADIUM:
1. Wadium należy wnieść w wysokości 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) w terminie do dnia 03.01.2013 r. do godziny 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie będzie dokonywał oceny spełniania warunku
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży sporządzony wykaz ( załącznik nr 3) zrealizowanych minimum:
- 3 usług polegających na wykonaniu panoram sferycznych. Minimalna wartość
zrealizowanego zamówienia 2.000,00 zł. -netto każda. Do oferty należy załączyć dokumenty
potwierdzające należyte wykonanie usług.
- 3 usług polegających na przygotowaniu i realizacji filmu promocyjnego. Minimalna
wartość zrealizowanego zamówienia 35.000,00 zł. -netto każda. Do oferty należy załączyć
dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
- 3 usług polegających na opracowaniu i kompleksowej obsłudze strony internetowej.
Minimalna wartość zrealizowanego zamówienia 8.000 zł.- netto każda. Do oferty należy
załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
|
Potencjal |
Zamawiający nie będzie dokonywał oceny spełniania warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie będzie dokonywał oceny spełniania warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie będzie dokonywał oceny spełniania warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty, Oświadczenia, dowód wniesienia wadium, parafowany wzór umowy.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności zmiana postanowień niniejszej Umowy może dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji Kontraktu/Kontraktów na roboty budowlane,- w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wyrażenia zgody na odpowiednią zmianę terminu. Z tytułu zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek zmiany terminu realizacji Kontraktu/Kontraktów Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia.
2) zmiany stawek podatku od towarów i usług,
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.master.tychy.pl
|
Spec war |
Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 44 bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej
|
Data skl |
03/01/2013
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 44
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt jest finansowany ze środków pochodzących z Funduszu Spójności: nr. proj. POIS.02.01.00-00-016/09-00.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|