Dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem oraz systemem identyfikacji pacjentów

Publication date 2012-12-19
End date 2013-01-03 10:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 269097 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302132007, 317121128
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem oraz systemem identyfikacji pacjentów, według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 - Zestawy komputerowe,
ZADANIE 2 - Tablety, etui do tabletów,
ZADANIE 3 - Karty prePaid Internet 3G.
Miejsce wykonywania ww. dostaw - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 we Wrocławiu.
Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ.
Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 76.000,05 zł netto

Opis

Zestawy komputerowe, 1 część, 2 pozycjeTablety, etui do tabletów, 1 część, 2 pozycjeKarty prePaid Internet 3G, 1 część, 1 pozcja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Traugutta 116
Nr domu 116
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-420
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3414333
Fax 071 3436747
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie pobiera się
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz Cenowy - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. WZÓR I: § 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ewentualny koszt naliczenia wyższej stawki leży po stronie Wykonawcy, który odpowiednio zmniejszy cenę jednostkową netto wskazaną w załączniku nr 1 do umowy tak, aby cena jednostkowa brutto pozostała stała. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 2 umowy. § 3 ust. 6. Zmiana stawki podatku VAT nie powoduje zwiększenia wartości brutto przedmiotu umowy. § 7 ust. 3. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), oraz ewentualnie o innej nazwie oraz innym numerze katalogowym, 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiany konta bankowego. WZÓR II: § 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ewentualny koszt naliczenia wyższej stawki leży po stronie Wykonawcy, który odpowiednio zmniejszy cenę jednostkową netto wskazaną w załączniku nr 1 do umowy tak, aby cena jednostkowa brutto pozostała stała. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 6 ust. 2 umowy. § 3 ust. 6. Zmiana stawki podatku VAT nie powoduje zwiększenia wartości brutto przedmiotu umowy. § 6 ust. 1. Oprócz wypadków wskazanych w § 3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), oraz ewentualnie o innej nazwie oraz innym numerze katalogowym, 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmiany konta bankowego.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Traugutta 116, bud. C, I piętro, pokój nr 108. Specyfikacja dostępna jest bezpłatnie na wskazanej stronie internetowej Zamawiającego
Data skl 03/01/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)