Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu

Publication date 2012-12-19
End date 2013-01-03 11:30:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Noże i nożyczki,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518090 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 228000008, 392410003, 392925000, 301992301, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS
w Opolu, według poniższego podziału:
Asortyment A - Dostawa kopert.
Asortyment B - Dostawa materiałów archiwizacyjnych.
Asortyment C - Dostawa materiałów biurowych.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb zamawiającego, realizowaniu dostaw zgodnie z zamówieniami.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy w ilościach niższych niż określone
w formularzu cenowym oraz do zmiany ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach, w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych brutto. W tym przypadku wykonawca nie będzie sobie rościł żadnych praw
z tego tytułu do zamawiającego.
4. Ceny jednostkowe brutto podane w formularzu cenowym są stałe i obowiązują przez cały okres ważności umowy.
5. Dostawy w asortymencie A i C będą realizowane przez wykonawcę do budynku Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24. Natomiast realizacja dostaw w asortymencie B nastąpi do budynku archiwum zakładowego w Opolu przy ul. Oleskiej 121 lub budynku Oddziału ZUS
w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24 lub do innego miejsca na terenie Opola wyznaczonego przez zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia we wszystkich asortymentach będzie realizowany w godzinach od 8:00 do 10:00, w dni robocze u zamawiającego.
7. Realizacja dostaw we wszystkich asortymentach nastąpi w terminie do 3 dni roboczych obowiązujących u zamawiającego, licząc od dnia złożenia zamówienia.
8. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cech oferowanych materiałów przez cały okres obowiązywania umowy.
9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do zamawiającego wyłącznie w opakowaniach zbiorczych (za wyjątkiem artykułów pakowanych jednostkowo) i musi posiadać oryginalną etykietkę producenta (importera) w języku polskim.
10. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. W przypadku braku tych norm należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa
w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
11. Przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy.
12. Wykonawca powinien zaproponować takie artykuły, które będą spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co artykuły określone przez zamawiającego w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Ulica ul. Wrocławska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-701
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4511569
Fax 77 4511573
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600252
E mail Bozena.Kowalczyk-Trus@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia zawartego w druku OFERTA.
Wiedza Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia zawartego w druku OFERTA.
Potencjal Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia zawartego w druku OFERTA.
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia zawartego w druku OFERTA.
Sytuacja Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia zawartego w druku OFERTA.
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz OFERTA (oryginał), sporządzony według wzoru stanowiącego CZĘŚĆ III SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy (oryginał), sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik do Oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Z zastrzeżeniem pkt 1 zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następującym zakresie: 1) zmniejszenia wielkości lub zakresu zamówienia, 2) zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych przedmiotu zamówienia, przy niezmienionych cenach jednostkowych brutto danej pozycji asortymentowej oraz przy nie zwiększonym poziomie wartości umowy. 3. Z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno wykonawca, jak i zamawiający.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.zus.pl
Spec war Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 302
Data skl 03/01/2013
Godz skl 11:30
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)