Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - według 2 pakietów
Publication date | 2012-12-19 |
End date | 2012-12-27 09:30:00 |
Instytucja | Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 518368 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie poszczególne części stanowią pakiety od 1 do 2. 4. Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 zostaną odrzucone. Wymagane warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 6. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewnia niezawodna pracę przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w użytkowaniu przedmiotu zamówienia (które nie wynikają z błędnej eksploatacji), Wykonawca, w ramach gwarancji, zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia - do wymiany danego asortymentu na nowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i utylizacji zużytych pojemników na własny koszt. Odbiór zużytych pojemników odbywać się będzie raz w miesiącu ( w terminie obustronnie uzgodnionym) lub w momencie sukcesywnej dostawy. 8. Każdy przedmiot zamówienia musi osiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista drukarek do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany). 9. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania przez Zamawiającego uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny, równoważny w odniesieniu do materiałów pochodzących od producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić lub naprawić sprzęt na własny koszt i ryzyko w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. 10. Niewykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu w terminie podanym w punkcie powyższym, uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt Wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. Jeśli uszkodzenia sprzętu z winy materiału eksploatacyjnego będą się powtarzać, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę z winy Wykonawcy i obciążyć go karami zgodnie z zapisami w umowie nt. wysokości kar. 11. W przypadku kwestionowania przez Wykonawcę opinii serwisu obsługującego Zamawiającego, Zamawiający zleci ekspertyzę innej jednostce serwisu zewnętrznego. Potwierdzenie ekspertyzy będzie skutkować zwrotem jej kosztów przez Wykonawcę. 12. W przypadku gdy ekspertyza, o której mowa powyżej wskaże, że przyczyną uszkodzenia urządzenia jest użytkowanie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się na czas naprawy tego urządzenia dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych, licząc id dnia otrzymania wyników ekspertyzy, urządzenie zastępcze o parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych od naprawianego urządzenia. 13. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o Niue gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. Ponadto: - W przypadku kasety do drukarki: Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy zużywalne w kasecie były wymienione na nowe. - W przypadku proszku do kserokopiarki: w sytuacji dostarczenia przez Wykonawcę towaru wadliwego, uszkodzonego - będzie on zobowiązany uznać reklamację i w terminie 3 dni roboczych dostarczyć nowy asortyment wolny od wad, uszkodzeń. OpisDokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Ulica | os. Złotej Jesieni 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 31-826 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 64 68 502 |
Fax | 12 64 68 930 |
Internet | www.rydygierkrakow.pl/umowy |
Regon | 12118869400000 |
E mail | g.kruk@rydygierkrakow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Szpital sp. z o.o. |
Rodzaj zam inny | Szpital sp. z o.o. |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ - załącznik nr 3 do siwz |
Wiedza | Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do siwz |
Potencjal | Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie mu przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do siwz |
Zdolne | Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do siwz |
Sytuacja | Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 siwz |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Inne dokumenty | Oferta ma zawierać: a)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b)szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XV/2 specyfikacji), c)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji), d)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f)opis przedmiotu zamówienia - aktualne katalogi, ulotki w języku polskim (dopuszcza się podanie dokładnej nazwy producenta i numeru katalogowego produktu), g)oświadczenie według załącznika nr 4 do specyfikacji |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: - zmiany podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.rydygierkrakow.pl |
Spec war | Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 15 B, II piętro |
Data skl | 27/12/2012 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1,Dziennik Podawczy, pokój 238, I piętro |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |