Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie- indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w mieście Gubinie.

Publication date 2012-12-20
End date 2013-01-07 12:00:00
Instytucja Gmina Gubin o statusie miejskim
Miejscowość Gubin
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270137 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391600001, 386521001, 386510003, 386560009, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających proces dydaktyczny w szkołach podstawowych na terenie gminy Gubin o statusie miejskim w ramach projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w mieście Gubinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w przyswajaniu wiadomości matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczo-matematycznych 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. 6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - artoterapia. 7) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 8) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych sportowo. 9) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 8 do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1) radiomagnetofon z CD - 3 szt. 2) kamera - 1 szt. 3) aparat fotograficzny - 1 sztuka 4) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 5) tablica interaktywna - 2 szt. 6) Zestaw komputerowy - 1 sztuka 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gubin o statusie miejskim
Ulica ul. Piastowska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Gubin
Kod poczt 66-620
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 4558100, 4558128, 4558145
Fax 068 4558102
Internet www.gubin.pl
Regon 97077019000000
E mail ki@gubin.pl umgubin@zetozg.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Uzupełnienie zakupów pomocy dydaktycznych w ciągu najbliższych trzech lat
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) dokumenty określone w pkt. 9.1. niniejszej IDW - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) ustawy pzp - w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 2) pozostałe dokumenty: - formularz ofertowy - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 - oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 44 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w pkt. 9.1.B.1 - 3 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.B.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 9.1.3 i 9.1.4, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe),
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: a) wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizację, b) jeżeli zaistnieje okoliczność leżąca po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowana sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, lub okolicznościami które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy - zmianie może ulec zakres rzeczowy przedmiotu niniejszej mowy, bądź termin jej realizacji. c) jeżeli zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania niniejszej umowy, zmianie może ulec zakres rzeczowy przedmiotu niniejszej umowy, bądź termin jej realizacji. d) w przypadku przedłużenia terminu lub poprawienia warunków gwarancji określonych w niniejszej umowie - zmianie może ulec termin bądź warunki gwarancji, e) zmiana terminu wykonania niniejszej umowy w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z umowy o dofinansowanie między Zamawiającym a jednostką udzielająca dofinansowania f) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający 1) Zamawiający przewiduje zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, 2) W przypadku opóźnienia w przelaniu środków finansowych z Urzędu Marszałkowskiego, Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty wynagrodzenia w terminie późniejszym niż wskazano w umowie z Wykonawcą, tj. po otrzymaniu transzy z Urzędu Marszałkowskiego. 3) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy. 4) W zakresie wynikającym ze zmian wytycznych i innych dokumentów programowych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.gubin.pl
Spec war Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pok. 201.
Data skl 07/01/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Gubinie ul. Piastowska 24, w Centrum Informacyjnym.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)