Doposażenie bazy dydaktycznej czterech szkół podstawowych z projektu POKL Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy

Publication date 2012-12-20
End date 2013-01-03 08:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521164 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302130006, 386521001, 302321108, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej czterech szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w 4 częściach.
2. Wykonawca doposaży w pomoce dydaktyczne, artykuły papiernicze i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć następujące szkoły będące jednocześnie płatnikami należności Wykonawcy:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy, NIP: 9660592922, REGON: 000734481 - 1 część zamówienia;
b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100 Łapy, NIP: 9660584130, REGON: 000734498 - 2 część zamówienia;
c) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej, ul. Letnia 1, 18-100 Łapy, NIP: 9661687240, REGON: 052213362 - 3 część zamówienia;
d) Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy, NIP: 9661625693, REGON: 052132758 - 4 część zamówienia.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ.
4. Zastosowane materiały i sprzęt służący jako pomoc dydaktyczna muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE,
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
c) w przypadku komputera - być wyprodukowane w 2012 r. spełniać wymogi normy Energy Star 5.0,
d) być fabrycznie nowymi i wolnymi od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje, oprogramowanie i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz min.24 miesiące na sprzęt komputerowy.
6. Wykonawca zapewnia dostawę do szkół wymienionych w ust. 2, dokonanie rozładunku i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych i sprzętu wymienionego w SIWZ. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać się będzie protokolarnie.

Opis

Doposażenie w pomoce dydaktyczne, artykuły papiernicze i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy, NIP: 9660592922, REGON: 000734481 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ.
Zastosowane materiały i sprzęt służący jako pomoc dydaktyczna muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE,
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
c) w przypadku komputera - być wyprodukowane w 2012 r. spełniać wymogi normy Energy Star 5.0,
d) być fabrycznie nowymi i wolnymi od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje, oprogramowanie i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz min.24 miesiące na sprzęt komputerowy.Doposażenie w pomoce dydaktyczne, artykuły papiernicze i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100 Łapy, NIP: 9660584130, REGON: 000734498 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ.
Zastosowane materiały i sprzęt służący jako pomoc dydaktyczna muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE,
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
c) w przypadku komputera - być wyprodukowane w 2012 r. spełniać wymogi normy Energy Star 5.0,
d) być fabrycznie nowymi i wolnymi od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje, oprogramowanie i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz min.24 miesiące na sprzęt komputerowy.Doposażenie w pomoce dydaktyczne, artykuły papiernicze i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej, ul. Letnia 1, 18-100 Łapy, NIP: 9661687240, REGON: 052213362 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ.
Zastosowane materiały i sprzęt służący jako pomoc dydaktyczna muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE,
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
c) w przypadku komputera - być wyprodukowane w 2012 r. spełniać wymogi normy Energy Star 5.0,
d) być fabrycznie nowymi i wolnymi od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje, oprogramowanie i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz min.24 miesiące na sprzęt komputerowy.Doposażenie w pomoce dydaktyczne, artykuły papiernicze i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy, NIP: 9661625693, REGON: 052132758 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ.
Zastosowane materiały i sprzęt służący jako pomoc dydaktyczna muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklarację CE,
b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
c) w przypadku komputera - być wyprodukowane w 2012 r. spełniać wymogi normy Energy Star 5.0,
d) być fabrycznie nowymi i wolnymi od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje, oprogramowanie i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz min.24 miesiące na sprzęt komputerowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Łapach
Ulica ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
Nr domu 24
Miejscowosc Łapy
Kod poczt 18-100
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7152251
Fax 085 7152256
Internet www.lapy.podlasie.pl www.bip.lapy.podlasie.pl
Regon 00052333000000
E mail admin@lapy.podlasie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
Wiedza a) wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości dla każdej części 50 000 zł brutto polegających na dostawie pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjal Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
Zdolne Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
Sytuacja Oświadczenie na podstawie artykułu 22 ust.1 ustawy pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) wstrzymania świadczenia dostawy lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.lapy.podlasie.pl
Spec war Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy.
Data skl 03/01/2013
Godz skl 08:30
Miejsce Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, pokój 103
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt finansowany w ramach POKL Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)