Dostawa chemicznych środków pralniczych, chemicznych środków myjąco - dezynfekcyjnych i chemicznych środków czyszczących w postaci koncentratów dozowanych przez specjalistyczne dozowniki

Publication date 2012-12-20
End date 2013-01-02 10:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Preparaty i woski wonne,
  • Środki organiczne powierzchniowo czynne,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521316 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 398100003, 398200006, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa chemicznych środków pralniczych, chemicznych środków myjąco - dezynfekcyjnych i chemicznych środków czyszczących w postaci koncentratów dozowanych przez specjalistyczne dozowniki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Weigla 5
Nr domu 5
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-981
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 7660119
Fax 071 7660630
Internet www.4wsk.pl
Regon 93009024000000
E mail zam.pub@4wsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100). Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 02.01.2013r. godz. 10:00 UWAGA: pierwsza sesja księgowania w banku Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław - prowadzącym rachunek Zamawiającego odbywa się o godz. 10:00 2. Forma wpłaty wadium. 2.1 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych d) lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, e) przelewem na rachunek Zamawiającego - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 02.01.2013r.do godz. 10:00 pod rygorem wykluczenia z postępowania. Bank Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław 07 1130 1033 0018 7991 8520 0007 z zaznaczeniem:Wadium w przetargu na dostawę środków pralniczych, chemicznych środków myjąco - dezynfekcyjnych i chemicznych środków czyszczących w postaci koncentratów dozowanych przez specjalistyczne dozowniki 2.2 Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art.7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 roku, poz. 665 z późn. zm.) - nie wymagający podpisu ani stempla). 2.3 W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej) a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP. 2.4 Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 PZP.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw WYKAZ DOKUMENTÓW PRZEDMIOTOWYCH: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Jeżeli przedmiot zamówienia podlega Ustawie z dnia 25 luty 2011r., o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz. U. nr 63 poz. 322 z późn.zm. ) wraz ofertą należy dostarczyć karty charakterystyki preparatów chemicznych substancji niebezpiecznych z zaznaczeniem których pozycji w zestawieniu asortymentowo - cenowym dotyczy. 2. Dołączenie do oferty ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert decyzji MZ i O potwierdzającej działanie biobójcze zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych ( tj. Dz. U. z 2007, Nr 39, poz. 252 z póź.zm.) dotyczy produktów z poz. 2,5,11,12,17,18. 3. Dołączenie do oferty oświadczenia ( dla pozycji: 8,9,10,11,12,13,14,15) potwierdzającego, że oferowany środek nadaje się do kontaktu z żywnością i spełnia wymogi Ustawy z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914 z póź. zm.) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzenia WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.Urz. UE L 338.4 z 13.11.2004) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty WYKAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW: 1. W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie aktualnego wpisu do ewidencji gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zaleca się złożenie aktualnego dokumentu pozwalającego stwierdzić umocowanie do składania oświadczeń woli. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wyboru oferty będzie żądał dostarczenia wyżej wymienionych dokumentów przed podpisaniem umowy. 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych Rozdz. IV pkt 1 ppkt1 lit.b i Rozdz. IV pkt 3 ppkt 1. 3. Wzór umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3 do SIWZ, w którym należy wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia i złożyć wraz z ofertą (pod rygorem odrzucenia oferty). Umowę będzie uznawało się za zawartą w dacie wymienionej we wstępie umowy. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu: 1. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 2. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. Strony ustalają, że Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia w jego nominalnej wysokości, uwzględniającej kwotę podatku VAT obliczoną według stawki obowiązującej w chwili składania ofert, wobec czego podwyższenie stawki podatku VAT lub podwyższenie cen urzędowych spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia netto określonego w ofercie Wykonawcy, przy zachowaniu cen brutto, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych wartości netto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego, a Wykonawca prześle aktualny formularz cenowy. Wartość netto przedmiotu umowy, jak również wartości jednostkowe netto nie mogą zostać zwiększone w trakcie trwania umowy, wobec czego obniżenie stawki podatku VAT skutkuje obniżeniem ceny brutto umowy. W takim przypadku zmniejszenie jednostkowych cen brutto nastąpi z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego. 3. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 3 miesiąc od daty jej zakończenia. Przesłanką niezbędną do takiego działania jest zmniejszona ilość zamówień z oddziałów w stosunku do pierwotnie zakładanej ilości podyktowana mniejszą ilością przyjętych pacjentów niż zakładana i w takim przypadku wartość nabytych dóbr nie może przekroczyć 40% wartości brutto umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych - jeżeli zamawiający przewidział).
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.4wsk.pl ( zakładka Biuletyn Informacji Publicznej )
Spec war 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP Z.O.Z., 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5 Budynek Logistyki - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 16
Data skl 02/01/2013
Godz skl 10:00
Miejsce 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP Z.O.Z. we Wrocławiu, ul. Weigla 5 - budynek Administracji Ogólnej, pok. nr 18 - kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)