Internet w domach mieszkańców Szczawnicy nabór II etap I
Publication date | 2012-12-20 |
End date | 2013-01-04 11:00:00 |
Instytucja | Miasto i Gmina Szczawnica |
Miejscowość | Szczawnica |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 521326 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302130005, 302300000, 302370009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu komputerowego 2) Serwis sprzętu komputerowego Ad. 1) Wykonawca zapewni dostawę oraz prawidłowy, poprawny, umożliwiający bezpieczne korzystanie montaż, podłączenie i uruchomienie zestawów komputerowych wraz z skonfigurowanym oprogramowaniem, sterownikami oraz peryferiami w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (u osób z grupy docelowej projektu oraz jednostkach podległych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica) po uprzedniej konsultacji z Beneficjentem ostatecznym. Zainstalowany system operacyjny powinien mieć utworzone konto administratora z ustawionym hasłem dostępu (przekazanym wyłącznie Zamawiającemu) i konto użytkownika z ograniczeniami bez hasła dostępu. Zamawiający wymaga sprzętu fabrycznie nowego wyprodukowanego co najmniej w 2012 r. - Po dostawie, montażu i uruchomieniu zestawów komputerowych odebrane zostaną przez Wykonawcę od Beneficjentów ostatecznych oświadczenia o dokonaniu tej czynności zawierające co najmniej: numer seryjny komputera, monitora i peryferiów, datę, adres, imię i nazwisko i podpis osoby z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica jej przedstawiciela oraz podpis Wykonawcy. - Po dostawie, montażu i uruchomieniu zestawów komputerowych, o której mowa wyżej nastąpi zgłoszenie jej do odbioru przez Wykonawcę Zamawiającemu, następnie ustalenie terminu odbioru, faktyczny odbiór, z którego zostaną sporządzone częściowe protokoły zdawczo-odbiorcze na miejscu wskazanym przez Zamawiającego u Beneficjentów ostatecznych. Protokoły powyższe podpisane zostaną przez: Zamawiającego oraz Dostawcę. Załącznikami do protokołów, o których mowa wyżej będę oświadczenia spisane pomiędzy Beneficjentami ostatecznymi a Wykonawcą. Ad. 2) - Wykonawca zapewni serwis zestawów komputerowych wraz z monitorem i oprogramowaniem oraz peryferiów (aktualizacja, diagnostyka - sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania całości zestawu, ustawienia, czyszczenie i konserwacja oraz naprawy i/lub wymiany, których obejmuje i nie obejmuje gwarancja, wynikające również z przyczyn leżących po stronie użytkownika tj. także wynikających z wadliwego użytkowania z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych nie spowodowanych wadą produkcyjną albo wadą materiałową) na miejscu wskazanym przez Zamawiającego (u osób z grupy docelowej projektu oraz w jednostkach podległych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica) przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego bez uwag dla usługi dostępu do internetu określonego odrębnym postępowaniem przetargowym. - W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa Wykonawca zapewni wymianę oprogramowania i/lub zestawów komputerowych i/lub uszkodzonych podzespołów i/lub monitorów i/lub peryferiów na identyczne lub równoważne lub o wyższych parametrach z zachowaniem gwarancji oraz pozostałych uprawnień nabytych z pierwotnym sprzętem. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia do 48 godzin w dni robocze. Maksymalny czas usunięcia usterki do 5 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia. W przypadku niemożności dokonania naprawy w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. Zamawiający ma prawo żądać wymiany zestawu komputerowego wraz z peryferiami na nowy zestaw po trzykrotnej jego naprawie. - Osoby z grupy docelowej projektu mogą się zmieniać przez okres trwania umowy lub ich miejsce zamieszkania/położenia w przypadku jednostek podległych - adres, więc Wykonawca będzie musiał zmieniać miejsce instalacji sprzętu łącznie z jego przemieszczeniem na takich samych warunkach, jak przy pierwszej dostawie, montażu, podłączeniu i uruchomieniu zestawów komputerowych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica oraz zezwolić Zamawiającemu na taką zmianę bez utraty praw gwarancyjnych, serwisowych oraz pozostałych wynikających z umowy i przetargu. Zamawiający będzie zgłaszał takie zmiany pisemnie lub faksem pod adresem/numerem wskazanym przez Wykonawcę zgodnie ze złożoną ofertą. Potwierdzenie wysłania faksu lub listu będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia. Czas na zmianę instalacji sprzętu, położenia także w przypadku jednostek podległych wynosi do 5 dni kalendarzowych, po którym nastąpi odbiór jakościowo - ilościowy zakończony podpisaniem protokołu przez Zamawiającego, Wykonawę oraz osobę z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica ich przedstawiciela. Zmiana miejsca instalacji sprzętu także w przypadku jednostek podległych zostanie dokonana w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia. - Gwarancja powinna posiadać takie warunki, aby działania serwisowe Wykonawcy nie powodowały utraty gwarancji w przeciwnym wypadku Wykonawca przejmuje na siebie gwarancję. - Pod koniec trzeciego roku obowiązywania serwisu należy dokonać modernizacji zestawów komputerowych zwiększając im pamięć operacyjną przynajmniej dwukrotnie oraz dodając dysk twardy pojemniejszy i szybszy od zamontowanych dla desktopów wewnętrzny, a dla laptopów dysk zewnętrzny. Jeżeli peryferia będą nosiły ślady znacznego zużycia (umożliwiające prawidłowe, poprawne i bezpieczne korzystanie) należy je także wymienić (np. wytarte znaki na klawiaturze, przetarty zewnętrzny kabel myszy) Dodawane podzespoły / peryferia powinny być fabrycznie nowe i z gwarancją producenta min. 2 lata i wyprodukowane nie wcześniej niż 1 rok od daty modernizacji przedmiotu zamówienia. Należy dokonać także aktualizacji sterowników i oprogramowania w wersjach stabilnych aktualnych na dzień modernizacji przedmiotu zamówienia. Modernizacja zestawów komputerowych także w przypadku jednostek podległych zostanie dokonana w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia. Po dokonanej modernizacji zestawów komputerowych odebrane zostaną przez Wykonawcę od Beneficjentów ostatecznych oświadczenia o dokonaniu tej czynności zawierające co najmniej: nazwę modernizowanych podzespołów z ich numerem seryjnym, datę, adres, imię i nazwisko i podpis osoby z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica jej przedstawiciela oraz podpis Wykonawcy. Po dokonaniu modernizacji, o której mowa wyżej nastąpi zgłoszenie jej do odbioru przez Wykonawcę Zamawiającemu, następnie ustalenie terminu odbioru, faktyczny odbiór, z którego zostaną sporządzone częściowe protokoły zdawczo-odbiorcze na miejscu wskazanym przez Zamawiającego u Beneficjentów ostatecznych. Protokoły powyższe podpisane zostaną przez: Zamawiającego oraz Wykonawcę. Załącznikami do protokołów, o których mowa wyżej będę oświadczenia spisane pomiędzy Beneficjentami ostatecznymi a Wykonawcą. - Wykonawca zapewni w okresie 3 lat kontrole ewentualnych nadużyć (np. kradzież, udostępnienie, zniszczenie, rozkręcenie, samowolną modernizację) oraz przegląd sprzętowo-programowy przynajmniej raz w roku, po którym dostarczy stosowny raport. Pierwsza kontrola w 12, druga w 24, trzecia w 35 miesiącu trwania serwisu licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag dla usługi dostępu do internetu określonego odrębnym postępowaniem przetargowym. - Wartość takiego serwisu określona zostanie zgodnie z wzorem formularza oferty. Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i BHP, ochronę znajdujących się na terenie montażu urządzeń i sieci oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Za powstałe szkody w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. W razie uszkodzenia lub zniszczenia istniejących sieci i urządzeń w czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. Za przedmiot zamówienia do momentu końcowego odbioru bez uwag odpowiedzialność ponosi Dostawca. Rozmieszczenie i ilość zestawów (105 szt.): - 10 zestawów z laptopami - Szkoła Podstawowa nr 3 w Szlachtowej - 2 zestawy z laptopami - Miejski Ośrodek Kultury w Szczawnicy - 15 zestawów komputerowych desktop - Szkoła Podstawowa nr 1 w Szczawnicy - 15 zestawów komputerowych desktop - Gimnazjum Publiczne w Szczawnicy - 3 zestawy komputerowe desktop - Miejska Biblioteka Publiczna w Szczawnicy - 60 zestawów komputerowych desktop - do osób z grupy docelowej projektu. Lista adresów osób oraz jednostek podległych dostępna nieodpłatnie na pisemny wniosek Wykonawcy. Lista zawierająca kompletne dane osób z grupy docelowej projektu oraz jednostek podległych z terenu Miasta i Gminy Szczawnica będzie stanowić załącznik do umowy. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie materiałów równoważnych, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz., należy także dołączyć oświadczenia producenta o równoważności. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto i Gmina Szczawnica |
Ulica | ul. Szalaya 103 |
Nr domu | 103 |
Miejscowosc | Szczawnica |
Kod poczt | 34-460 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 2622203, 2622530 |
Fax | 018 2622530 |
Internet | www.szczawnica.pl |
Regon | 00052638600000 |
E mail | zampubliczne@szczawnica.pl lub inwestycje@szczawnica.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 42 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował zadanie lub zadania, w co najmniej następującym zakresie: co najmniej jedną dostawę zestawów komputerowych typu stacjonarnego (minimalny skład zestawu komputerowego: komputer (jednostka centralna), monitor, klawiatura, myszka) z montażem o wartości co najmniej 100 000 zł netto lub co najmniej jedną dostawę zestawów komputerowych przenośnych typu laptop o wartości co najmniej 100 000 zł netto. Wykonawca winien wykazać, ze dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia. |
Zdolne | Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi podstawy do dysponowania tymi osobami, a w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia. |
Sytuacja | Wykonawca winien wykazać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 3 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Inne dokumenty | Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku według załącznika nr 4 do siwz. - Informacja złożona na podstawie art. 36 ust. 4 Ustawy o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - oświadczenie zawiera formularz oferty druk wg załącznika nr 1 do siwz. - Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) musi być dołączone do oferty - o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę. Dokumenty wymienione w pkt. 2 (w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, osób wykazanych do realizacji zamówienia i przedstawionych w umowie na inne - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Zmiany osoby / osób wskazanych w umowie jako nadzorujących wykonanie zamówienia. 5. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a. zawieszenia wykonania zamówienia przez Zamawiającego, b. zmiany terminu dokonania dostaw lub odbioru przewidzianych w umowie, c. protestów mieszkańców, d. siły wyższej, e. przedłużającego się postępowania odwoławczego, - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego 6. Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: - konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 7. Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części zamówienia lub obniżenia wynagrodzenia z powodu zastosowanych rozwiązań zamiennych wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych zakresu zmian i określeniem kwoty należnej za tą część. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego). |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.szczawnica.pl |
Spec war | Specyfikacje w przedmiotowej sprawie można otrzymać wysyłając zamówienie pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica. |
Data skl | 04/01/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Oferty należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie jest finansowane z następujących źródeł: - współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 - 85%, w tym 15% współfinansowanych ze środków krajowych - wkład własny beneficjenta - 15% |
Czy uniewaznienie | Nie |