Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10 , na rok kalendarzowy 2018.

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Jana Kantego w Wojniczu
Miejscowość Wojnicz
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624297-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006, 151000009, 32000003, 154000002, 158700007, 152200000, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 1 do 7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr. 4 do SIWZ z podziałem na części. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości w zał. nr 4 do SIWZ są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres roku i służą do obliczenia ceny oferty ( tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdą z 7-miu części osobno. Uwzględniając cały asortyment z danej części:
- część 1. Artykuły spożywcze (różne).
- część 2. Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny.
- część 3. Warzywa i owoce świeże, kiszonki , jaja.
- część 4. Ryby mrożone. Lody. Mrożonki owocowe i warzywne.
- część 5. Produkty gastronomiczne.
- część 6. Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
- część 7. Mleko i produkty mleczarskie
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75adf3e9-02f2-44c7-8aad-0a42dd68ff3f
Biuletyn 624297-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Jana Kantego w Wojniczu
Regon 71846000000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Wojnicz
Zamawiajacy kod pocztowy 32-830
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 790 019,
Zamawiajacy fax 146 790 100
Zamawiajacy email sp.wojnicz@interia.pl,
Adres strony url http://jkanty.wixsite.com/spwojnicz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://jkanty.wixsite.com/spwojnicz; https://bip.malopolska.pl/umwojnicz/Article/get/id,26823.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://jkanty.wixsite.com/spwojnicz; https://bip.malopolska.pl/umwojnicz/Article/get/id,26823.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny listowanie , osobiście , kurierem , pocztą tradycyjną .... oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10 , na rok kalendarzowy 2018.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 1 do 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr. 4 do SIWZ z podziałem na części. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości w zał. nr 4 do SIWZ są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres roku i służą do obliczenia ceny oferty ( tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdą z 7-miu części osobno. Uwzględniając cały asortyment z danej części: - część 1. Artykuły spożywcze (różne). - część 2. Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny. - część 3. Warzywa i owoce świeże, kiszonki , jaja. - część 4. Ryby mrożone. Lody. Mrożonki owocowe i warzywne. - część 5. Produkty gastronomiczne. - część 6. Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie. - część 7. Mleko i produkty mleczarskie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 139550,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące : 1) Kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a. Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie. 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym a. Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej. a. Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie. 4) Dodatkowe podstawy wykluczenia wykonawcy (w związku z art. 24 ust.5 ustawy): Z udziału w postepowaniu zostanie wykluczony wykonawca, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust.1. ustawy z dnia 15 maja 2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2017, poz. 1508 t. j.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeśli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1. ustawy z dnia 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe ( Dz. U. z 2016 poz.2171 ze zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy, że oferowane przez niego artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 poz. 149 ze zm.), oraz oświadczenie, że osoby, które będą zajmować się dostawą towarów posiadają aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych
Zakresie warunkow udzialu Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych (różne):
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięso, drobiu, przetwory mięsne i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców świeżych, kiszonki, jaja:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa ryb mrożonych. Mrożonki owocowe i warzywne, lody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów gastronomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7050,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mlecznych, nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 7
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)