Data publikacji |
2017-11-29 |
Data zakończenia |
2017-12-07 00:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa im. Jana Kantego w Wojniczu |
Miejscowość |
Wojnicz |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Przyprawy i przyprawy korzenne,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
624297-N-2017 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 158000006, 151000009, 32000003, 154000002, 158700007, 152200000, 155000003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
75adf3e9-02f2-44c7-8aad-0a42dd68ff3f
|
Biuletyn |
624297-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Jana Kantego w Wojniczu
|
Regon |
71846000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wojnicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-830
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 790 019,
|
Zamawiajacy fax |
146 790 100
|
Zamawiajacy email |
sp.wojnicz@interia.pl,
|
Adres strony url |
http://jkanty.wixsite.com/spwojnicz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://jkanty.wixsite.com/spwojnicz; https://bip.malopolska.pl/umwojnicz/Article/get/id,26823.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://jkanty.wixsite.com/spwojnicz; https://bip.malopolska.pl/umwojnicz/Article/get/id,26823.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listowanie , osobiście , kurierem , pocztą tradycyjną .... oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10 , na rok kalendarzowy 2018.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 1 do 7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr. 4 do SIWZ z podziałem na części. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości w zał. nr 4 do SIWZ są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres roku i służą do obliczenia ceny oferty ( tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdą z 7-miu części osobno. Uwzględniając cały asortyment z danej części:
- część 1. Artykuły spożywcze (różne).
- część 2. Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny.
- część 3. Warzywa i owoce świeże, kiszonki , jaja.
- część 4. Ryby mrożone. Lody. Mrożonki owocowe i warzywne.
- część 5. Produkty gastronomiczne.
- część 6. Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
- część 7. Mleko i produkty mleczarskie
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
139550,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące :
1) Kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
a. Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym
a. Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a. Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
4) Dodatkowe podstawy wykluczenia wykonawcy (w związku z art. 24 ust.5 ustawy):
Z udziału w postepowaniu zostanie wykluczony wykonawca, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust.1. ustawy z dnia 15 maja 2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2017, poz. 1508 t. j.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeśli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1. ustawy z dnia 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe ( Dz. U. z 2016 poz.2171 ze zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia wykonawcy, że oferowane przez niego artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 poz. 149 ze zm.), oraz oświadczenie, że osoby, które będą zajmować się dostawą towarów posiadają aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych (różne):
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięso, drobiu, przetwory mięsne i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców świeżych, kiszonki, jaja:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
26800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb mrożonych. Mrożonki owocowe i warzywne, lody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów gastronomicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7050,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mlecznych, nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz w roku kalendarzowym 2018.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ części 7
|
| |