GuidZP400 |
9e053eb3-e78e-4195-b28c-644437fdab00
|
Biuletyn |
623770-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
Regon |
27064118400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6164482 w. 292
|
Zamawiajacy fax |
327 519 844
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie ( I piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
|
Numer referencyjny |
SZP.III.240/40/17/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 pakiety: Pakiet 1 - Zestawy komputerowe, Pakiet 2 - Monitory komputerowe, Pakiet 3 - Laptopy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.2 dla pakietu 1-3, Zamawiający wymaga także następujących dokumentów: Aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (na załącznikach 3.1 do 3.3) oraz wypełnionym formularzem parametrów technicznych (odpowiednio na załącznikach 3.1a do 3.3a). 2. Dowód wniesienia wadium. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13.
Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złoŜenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców -Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Pakiet 1 Zestawy komputerowe - 4000,00 zł ;Pakiet 2 Monitory komputerowe - 690,00 zł;Pakiet 3 Laptopy - 1950,00 zł; 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego w Bank Millennium o/Katowice nr 05 1160 2202 0000 0003 3758 8553, do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych, *
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,*
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240) ).
*W przypadku gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych muszą być one bezwarunkowe i nieodwołalne.
2. Oryginały dokumentów wskazanych w ppkt 2) - 5) należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kasie Szpitala przy ul. Chełmońskiego 28 przed upływem terminu składania ofert; kserokopie powyższych dokumentów należy przedłożyć w składanej ofercie.
3. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert i zawieszenia biegu terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia, zamawiający wezwie Wykonawców nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i Strony nie miały wpływu na ich wystąpienie; b) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku, gdy jej terminowe zakończenie przez Wykonawcę jest niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 5 niniejszej umowy, d) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, e) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, f) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania całego szpitala lub poszczególnych oddziałów nastąpi przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|