Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Domu Dziecka nr 4 w Warszawie

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Dom Dziecka Nr 4
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624151-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 158000006, 153311709, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla Domu Dziecka nr 4 w Warszawie, w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, z podziałem na części (pakiety).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do Formularza ofertowego i obejmuje następujące pakiety (części zamówienia) :
- pakiet I - Dostawa nabiału i przetworów mlecznych,
- pakiet II – Dostawa artykułów spożywczych,
- pakiet III – Dostawa mrożonek,
- pakiet IV – Dostawa wody i napojów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95cedfff-3681-4a25-96ad-61d93c41cd7f
Biuletyn 624151-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Dziecka Nr 4
Regon 25369800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łukowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04133
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 496 013
Zamawiajacy fax 228 488 078
Zamawiajacy email sekretariat@dd4.waw.pl
Adres strony url http://domdziecka4.bip.um.warszawa.pl/default.htm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka opiekuńczo-wychowawcza
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://domdziecka4.bip.um.warszawa.pl/default.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Doręczenie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Dziecka nr 4, ul. Łukowska 25, 04-133 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Domu Dziecka nr 4 w Warszawie
Numer referencyjny ADM-271-2/2/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla Domu Dziecka nr 4 w Warszawie, w zestawieniu asortymentowo-ilościowym, z podziałem na części (pakiety). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do Formularza ofertowego i obejmuje następujące pakiety (części zamówienia) : - pakiet I - Dostawa nabiału i przetworów mlecznych, - pakiet II – Dostawa artykułów spożywczych, - pakiet III – Dostawa mrożonek, - pakiet IV – Dostawa wody i napojów.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla każdej z części (pakietu): - pakiet I - Dostawa nabiału i przetworów mlecznych, 1300 zł (tysiąc trzysta złotych), - pakiet II – Dostawa artykułów spożywczych, 1500 zł (tysiąc pięćset złotych), - pakiet III – Dostawa mrożonek, 500 zł (pięćset złotych), - pakiet IV – Dostawa wody i napojów, 400 zł (czterysta złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości istotnych zmian postanowienia zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1. łączne wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie (zmniejszeniu), w wyniku zmian ilościowych realizowanych dostaw., 2. zmiany ilościowe realizowanych dostaw: zastrzega się, iż podane w opisie przedmiotu zamówienia, ilości dostaw są szacunkowe i mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż nie może zostać przekroczona kwota łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, podana w formularzu jako „cena ofertowa”, zmiana ilościowa nie wymaga wykazania tych okoliczności przez Zamawiającego, 3. zmiana zaoferowanego produktu na inny – równoważny: w przypadku wycofania danego produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał i przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału i przetworów mlecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do Formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do Formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do Formularza ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Napoje i woda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wody i napojów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku do Formularza ofertowego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności rachunku/faktury VAT
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)