GuidZP400 |
e4a25853-7511-4f16-99f8-b7a1be323e0b
|
Biuletyn |
624052-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
|
Regon |
51954718800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lanca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczytno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
12-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 624 28 18
|
Zamawiajacy fax |
089 624 28 18
|
Zamawiajacy email |
zsnr3@loszczytno.edu.pl
|
Adres strony url |
http://loszczytno.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6, 10-275 Olsztyn NIP: 7393752389 Regon: 280415362
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Płatnik/Nabywca-Odbiorca Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno w imieniu którego działa Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego, ul. J. Lanca 10, 12-100 Szczytno
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://loszczytno.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://loszczytno.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej (wersja papierowa dostarczona osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego) -zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Jerzego Lanca 10 12-100 Szczytno, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2018 r.(2)
|
Numer referencyjny |
271.11.2017.KG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, w ilościach zaplanowanych na 2018r.
2. W celu określenia jakości odbieranego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW) (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportowania towaru.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
W przedmiotowym postępowaniu: a) Ilość godzin
na wymianę produktów zareklamowanych jest jednym z kryterium oceny ofert w Częściach 1 – 2.
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1. posiadają obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1577)
lub
2. obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z 25.8.2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 594 ze zm.),
lub
3. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 29.5.2007, w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007 r. nr 106, poz. 730).
W przypadku Wykonawcy zagranicznego winien on posiadać dokument zezwalający na wykonywanie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wydany zgodnie z przepisami obowiązującymi w państwie Wykonawcy. Wykonawca z poza Unii Europejskiej składa dodatkowo dokument, wydany przez właściwy organ w jego kraju, zezwalający na eksport produktów będących przedmiotem niniejszego zamówienia na rynki krajów Unii Europejskiej. Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia w/w dokumentu został spełniony, jeżeli przedłożony zostanie w/w dokument lub oświadczenie Wykonawcy informujące, iż w jego kraju nie wydaje się w/w dokumentów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty i oświadczenia o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany wykonawca którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, z tym zastrzeżeniem, że oświadczenie o którym mowa w pkt. 5 zobowiązany jest złożyć każdy wykonawca który złożył ofertę w terminie 3 dni o zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp.
1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 uPzp zobowiązany będzie złożyć:
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
4) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Przedmiotowe zaświadczenia i oświadczenia dotyczące innego podmiotu lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę.
Ponadto, Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany jest, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ.
Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty i oświadczenia o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany wykonawca którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza.
1. W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (złożyć odpowiednio do rodzaju produktów w części na którą jest składana oferta)
a) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego,
lub
b) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z 25.8.2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 29.5.2007, w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
W przypadku Wykonawcy zagranicznego:
a) dokument zezwalający na wykonywanie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wydany zgodnie z przepisami obowiązującymi w państwie Wykonawcy.
Wykonawca z poza Unii Europejskiej składa dodatkowo dokument, wydany przez właściwy organ w jego kraju, zezwalający na eksport produktów będących przedmiotem niniejszego zamówienia na rynki krajów Unii Europejskiej.
Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia w/w dokumentu został spełniony, jeżeli przedłożony zostanie w/w dokument lub oświadczenie Wykonawcy informujące, iż w jego kraju nie wydaje się w/w dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5
uPzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Na
ofertę składają się: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści
określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w
formie oryginału (osobno do każdej części), zawierający w szczególności:
wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia – w tabeli z opisem przedmiotu
zamówienia i oświadczeniami zawartymi poniżej, łączną cenę ofertową brutto
(ceny jednostkowe – jeżeli dotyczy), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji
zamówienia, okresu gwarancji (rozumiany termin przydatności do spożycia) i
warunków płatności (oraz inne informacje wskazane w tabeli kryterium oceny ofert
– jeżeli dotyczy), oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji
wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz
wskazanie określonych osób do realizacji zamówienia.; Uwaga! Podpis pod ofertą
musi być własnoręczny, czytelny lub zawierać imienną pieczęć wraz z
podpisem/parafką. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub
Wykonawców w przypadku, gdy: ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego
umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy -
dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych
przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w
formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c) Oświadczenie o treści
określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które
stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału.; d) Oświadczenie o
treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert,
które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego
zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym
podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie
oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, konsorcjum wykonawców, oświadczenie składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
wymienione w pkt c) i d) potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W umowie wpisano zgodnie z art.
144 ust 1 Pzp możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz
możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki
wprowadzenia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
Wymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy żywności,
wykazu składników,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
ilości określonych składników,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,
instrukcji użycia,
danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,
informacji na temat żywności,
informacji o wartości odżywczej.
Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym do Części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – Sukcesywna dostawa pieczywa
Wymagania dotyczące pieczywa:
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,
kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne smarowanie masłem, serkiem itp.,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
wykazu składników,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym do Części 2.
|
| |