Przetarg nieograniczony pn. Gmina Słubice miejscem kształcenia "ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy: wyposażenie laboratoriów w meble

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Gmina Słubice
Miejscowość Słubice
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623975-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie laboratoriów edukacyjnych w w meble w ramach projektu „Gmina Słubice miejscem kształcenia ,,ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy”
2. Prace, do których odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowane są w placówkach edukacyjnych Gminy Słubice:
• Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Słubicach (SP1), ul. Wojska Polskiego 1,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słubicach (SP2), ul. Wojska Polskiego 38,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach (SP3), ul. Kilińskiego 8,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa w Golicach (SPG), ul. Słubicka 1, Golice, 69-100 Słubice,
• Gimnazjum nr 1 im. Hm. Zygmunta Imbierowicza w Słubicach (G1), ul. Wojska Polskiego 1,
69-100 Słubice
• Gimnazjum nr 2 im. Marka Kotańskiego w Słubicach (G2), ul. Wojska Polskiego 38,
69-100 Słubice.

Pracownie objęte projektem będą rozmieszczone w ww. poszczególnych placówkach edukacyjnych Gminy Słubice według poniższego zestawienia:
a) Szkoła podstawowa nr 1:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 77 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 75 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 131 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 78 – 1 szt.
b) Szkoła podstawowa nr 2:
Laboratorium matematyczne, sala nr 15 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 2 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 00 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 18 – 1 szt.
c) Szkoła podstawowa nr 3:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 9 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 5 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 17 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 6 – 1 szt.
d) Szkoła podstawowa w Golicach:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 12 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 19 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 10 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 3 – 1 szt.
e) Gimnazjum nr 1:
-Laboratoria matematyczne, sale nr 70, 71, 72 – 3 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 31 – 1 szt.
-Laboratorium biologiczne, sala nr 41 – 1 szt.
-Laboratorium chemiczne, sala nr 39 – 1 szt.
-Laboratorium fizyczne, sala nr 29 – 1 szt.
-Laboratoria do języków obcych, sale nr 47, 62, 68, 69 – 4 szt.
f) Gimnazjum nr 2:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 19 – 1 szt.
-Laboratorium biologiczne, sala nr 10 – 1 szt.
-Laboratorium chemiczne, sala nr 10 – 1szt.
-Laboratorium fizyczne, sala nr 11 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 13 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 142fcca7-a9c7-473a-abc9-f84668b5269a
Biuletyn 623975-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Słubice
Regon 21096679200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Słubice
Zamawiajacy kod pocztowy 69100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 372 000
Zamawiajacy fax 957 582 880
Zamawiajacy email przetargi@slubice.pl
Adres strony url www.slubice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pt.: „Gmina Słubice miejscem kształcenia ,,ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.slubice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.slubice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, Sekretariat burmistrza, pokój nr 118
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony pn. Gmina Słubice miejscem kształcenia "ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy: wyposażenie laboratoriów w meble
Numer referencyjny ZP.271.31.2017.PG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie laboratoriów edukacyjnych w w meble w ramach projektu „Gmina Słubice miejscem kształcenia ,,ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy” 2. Prace, do których odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowane są w placówkach edukacyjnych Gminy Słubice: • Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Słubicach (SP1), ul. Wojska Polskiego 1, 69-100 Słubice • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słubicach (SP2), ul. Wojska Polskiego 38, 69-100 Słubice • Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach (SP3), ul. Kilińskiego 8, 69-100 Słubice • Szkoła Podstawowa w Golicach (SPG), ul. Słubicka 1, Golice, 69-100 Słubice, • Gimnazjum nr 1 im. Hm. Zygmunta Imbierowicza w Słubicach (G1), ul. Wojska Polskiego 1, 69-100 Słubice • Gimnazjum nr 2 im. Marka Kotańskiego w Słubicach (G2), ul. Wojska Polskiego 38, 69-100 Słubice. Pracownie objęte projektem będą rozmieszczone w ww. poszczególnych placówkach edukacyjnych Gminy Słubice według poniższego zestawienia: a) Szkoła podstawowa nr 1: -Laboratorium matematyczne, sala nr 77 – 1 szt. -Laboratorium przyrodnicze, sala nr 75 – 1 szt. -Laboratorium informatyczne, sala nr 131 – 1 szt. -Laboratorium do języków obcych, sala nr 78 – 1 szt. b) Szkoła podstawowa nr 2: Laboratorium matematyczne, sala nr 15 – 1 szt. -Laboratorium przyrodnicze, sala nr 2 – 1 szt. -Laboratorium informatyczne, sala nr 00 – 1 szt. -Laboratorium do języków obcych, sala nr 18 – 1 szt. c) Szkoła podstawowa nr 3: -Laboratorium matematyczne, sala nr 9 – 1 szt. -Laboratorium przyrodnicze, sala nr 5 – 1 szt. -Laboratorium informatyczne, sala nr 17 – 1 szt. -Laboratorium do języków obcych, sala nr 6 – 1 szt. d) Szkoła podstawowa w Golicach: -Laboratorium matematyczne, sala nr 12 – 1 szt. -Laboratorium przyrodnicze, sala nr 19 – 1 szt. -Laboratorium informatyczne, sala nr 10 – 1 szt. -Laboratorium do języków obcych, sala nr 3 – 1 szt. e) Gimnazjum nr 1: -Laboratoria matematyczne, sale nr 70, 71, 72 – 3 szt. -Laboratorium informatyczne, sala nr 31 – 1 szt. -Laboratorium biologiczne, sala nr 41 – 1 szt. -Laboratorium chemiczne, sala nr 39 – 1 szt. -Laboratorium fizyczne, sala nr 29 – 1 szt. -Laboratoria do języków obcych, sale nr 47, 62, 68, 69 – 4 szt. f) Gimnazjum nr 2: -Laboratorium matematyczne, sala nr 19 – 1 szt. -Laboratorium biologiczne, sala nr 10 – 1 szt. -Laboratorium chemiczne, sala nr 10 – 1szt. -Laboratorium fizyczne, sala nr 11 – 1 szt. -Laboratorium do języków obcych, sala nr 13 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-02T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli za kwotę minimum 100 000 złotych brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w umowie: 1) w przypadku, gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany umowy, 4) dopuszcza się wprowadzenie zmian części / zakresów przedmiotu umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców, w tym również poprzez realizacji za pomocą podwykonawców części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 9 umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia. 5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia, mimo że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 9 umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia, 6) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W miejsce unieważnionych postanowień wchodzą postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Warunki gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)