GuidZP400 |
5477af22-b454-4423-a32a-7c20aed9fb82
|
Biuletyn |
625359-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
181500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ur.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego Im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP – 291 3237/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego Im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony formularz Oferta –Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wypełnioną Tabelę Opis Przedmiotu Zamówienia- Formularz Cenowy- Załącznik nr 1A do SIWZ.
3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy środki czystości, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że środek zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
b)zmiany adresu, pod który środki czystości mają być dostarczone, pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
c)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.
d)uzasadnionej zmiany wielkości i/lub pojemności opakowań środków czystości: np. w przypadku zaprzestania produkcji o wielkościach wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku zmniejszenia wielkości i/lub pojemności opakowań środków czystości cena może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu.
e)uzasadnionej zmiany asortymentu środków czystości np. z powodu zaprzestania ich produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego i cena nie ulegnie zmianie.
f)ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
4.W przypadku przesłanki, o której jest mowa ust. 3 lit. d i e pisemne potwierdzenie producenta.
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego Im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń higienicznych (dozowniki mydła, pojemniki)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego Im. Hugona Kołłątaja w Krakowie .
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego Im. Hugona Kołłątaja w Krakowie .
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji
|
| |