Zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Ostrów Mazowiecka
Miejscowość Ostrów Mazowiecka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626229-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczych, chemicznych i biologicznych szkół z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka objętych Projektem „OSTRO Z WIEDZĄ – wsparcie edukacji 15 szkół kształcenia ogólnego o najsłabszych wynikach edukacyjnych z terenu wiejskiej gminy Ostrów Mazowiecka.
3. Opis i ilości zamawianych pomocy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
4. Zakupione pomoce dydaktyczne należy dostarczyć kompletami do każdej szkoły do miejsca wskazanego przez jej dyrektora lub osobę przez niego upoważnioną:
1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. płk dypl. Ludwika Bociańskiego w Komorowie, ul. Mazowiecka 81, 07-310 Komorowo;
2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Powstańców 1863 roku w Nagoszewie, Turka 40, 07-300 Turka;
3) Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. ks. płk. Antoniego Warakomskiego w Jasienicy, ul. Pawła Jasienicy 23, 07-304 Jasienica;
4) Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Jelonkach, Jelonki 15, 07-302 Jelonki;
5) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Dudach, Dudy 19, 07-300 Dudy;
6) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dybkach, Dybki 18, 07 308 Dybki;
7) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy, ul. Pawła Jasienicy 23, 07-304 Jasienica;
8) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Zesłańców Syberyjskich w Kalinowie, Kalinowo 90, 07-304 Kalinowo;
9) Publicznej Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Kozikach, Koziki 2, 07-300 Koziki;
10) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Nagoszewce, Nagoszewka Druga 89, 07-300 Nagoszewka Druga;
11) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wojciecha Bogumiła Jastrzębowskiego w Nowej Osuchowej, ul. Szkolna 50, 07-308 Nowa Osuchowa;
12) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Lubiejewie, ul. Szkolna 15, 07-300 Stare Lubiejewo;
13) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Ugniewie, ul. Szkolna 28, 07 300 Ugniewo.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84758091-557e-4cbc-8d51-6bb0b7bf7f9c
Biuletyn 626229-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Ostrów Mazowiecka
Regon 550667913
Zamawiajacy adres ulica gen. Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów Mazowiecka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 7468600
Zamawiajacy fax 29 7468600 wew. 30
Zamawiajacy email gminaostrowmaz@home.pl
Adres strony url www.gminaostrowmaz.home.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "OSTRO Z WIEDZĄ - wspracie edukacji 15 szkół kształcenia ogólnego o najsłabszych wynikach edukacyjnych z terenu wiejskiej Gminy Ostrów Mazowiecka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU, Działania 10.1 KSZTAŁCENIE I ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY, Poddziałania 10.1.1 EDUKACJA OGÓLNA (W TYM W SZKOŁACH ZAWODOWYCH) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminaostrowmaz.home.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, I piętro, pokój nr 15
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
Numer referencyjny IG.271.27.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczych, chemicznych i biologicznych szkół z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka objętych Projektem „OSTRO Z WIEDZĄ – wsparcie edukacji 15 szkół kształcenia ogólnego o najsłabszych wynikach edukacyjnych z terenu wiejskiej gminy Ostrów Mazowiecka. 3. Opis i ilości zamawianych pomocy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zakupione pomoce dydaktyczne należy dostarczyć kompletami do każdej szkoły do miejsca wskazanego przez jej dyrektora lub osobę przez niego upoważnioną: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. płk dypl. Ludwika Bociańskiego w Komorowie, ul. Mazowiecka 81, 07-310 Komorowo; 2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Powstańców 1863 roku w Nagoszewie, Turka 40, 07-300 Turka; 3) Publicznego Gimnazjum Nr 1 im. ks. płk. Antoniego Warakomskiego w Jasienicy, ul. Pawła Jasienicy 23, 07-304 Jasienica; 4) Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjr Henryka Sucharskiego w Jelonkach, Jelonki 15, 07-302 Jelonki; 5) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Dudach, Dudy 19, 07-300 Dudy; 6) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dybkach, Dybki 18, 07 308 Dybki; 7) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy, ul. Pawła Jasienicy 23, 07-304 Jasienica; 8) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Zesłańców Syberyjskich w Kalinowie, Kalinowo 90, 07-304 Kalinowo; 9) Publicznej Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Kozikach, Koziki 2, 07-300 Koziki; 10) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Nagoszewce, Nagoszewka Druga 89, 07-300 Nagoszewka Druga; 11) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wojciecha Bogumiła Jastrzębowskiego w Nowej Osuchowej, ul. Szkolna 50, 07-308 Nowa Osuchowa; 12) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Lubiejewie, ul. Szkolna 15, 07-300 Stare Lubiejewo; 13) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Ugniewie, ul. Szkolna 28, 07 300 Ugniewo.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym:  jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tego dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument określony w lit. a), składa dokument, o którym mowa w literze a) tiret pierwszy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, w tym dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia; 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum): a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia podpisane przez każdego z wykonawców oddzielnie, b) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 3) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 należy przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy przelać na rachunek bankowy Gminy Ostrów Mazowiecka nr 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006, w tytule przelewu należy wpisać: „IG.271.27.2017 pomoce naukowe OSTRO Z WIEDZĄ”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania kwoty na ww. rachunku bankowym. Dokument, w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający dokonanie przelewu należy trwale dołączyć do oferty; 2) zostanie zwrócone na rachunek bankowy do zwrotu wadium wskazany w formularzu oferty, a gdy ten nie zostanie podany, na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego; 3) zostanie zwrócone wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu na składanie ofert, niezwłocznie na jego wniosek. 4. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia: 1) powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie; 2) w przypadku wniesienia go przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinien zawierać informację, że dotyczy on wszystkich wykonawców, a nie tylko tego, na którego dokument został wystawiony; 3) powinien zostać dołączony na stałe do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, a oryginał powinien być dołączony do oferty. W przypadku wycofania oferty, która została już zabezpieczona wadium, wykonawca we wniosku, o którym mowa w pkt XI.7.2) powinien uwzględnić informacje niezbędne do zwrotu wadium, w szczególności numer rachunku bankowego (w przypadku wadium w pieniądzu) lub adresu, pod który należy zwrócić zabezpieczenie (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany niniejszej umowy: 1) nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 2) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne, tj. w szczególności brak dostępności wymaganych produktów na rynku lub w magazynach, co Wykonawca zobowiązany jest udowodnić – termin wydłuża się o czas niezbędny na dostarczenie produktu nie dłuższy niż 30 dni. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2 wymagają aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres rękojmi
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)