ZAKUP SKANERÓW DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH

Publication date 2012-12-21
End date 2013-01-28 10:00:00
Instytucja Powiat Gliwicki
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270815 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych skanerów do elektronicznej archiwizacji dokumentów w systemie teleinformatycznym POJAZD i KIEROWCA zainstalowanym w Wydziale Komunikacji i Transportu.
Szczegółowe parametry techniczne urządzenia określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Gliwicki
Ulica ul. Zygmunta Starego 17
Nr domu 17
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44-100
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 332 66 20
Fax 32 332 66 47
Regon 27625498500000
E mail wiz@starostwo.gliwice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu (lub w przypadku ciągłego trwania świadczenia - na należytym wykonywaniu), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego, o wartości brutto co najmniej 30 000 zł każda.
Potencjal na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw pisemne oświadczenie uzyskane od PWPW S.A. z treści którego będzie jednoznacznie wynikać, że zaoferowane przez Wykonawcę skanery będą współpracowały z zainstalowanymi u Zamawiającego systemami POJAZD i KIEROWCA
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności (siły wyższe) uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. powódź, kataklizmy, b) zmiana przepisów prawnych w zakresie przedmiotu umowy. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, b) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie określonym w ust 1, jest pod rygorem nieważności złożenie przez Wykonawcę do Zamawiającego pisemnego wniosku o zmianę treści umowy. 4. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane w formie pisemnego aneksu i muszą być akceptowane przez obie strony umowy pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.powiatgliwicki.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pok. 350
Data skl 28/01/2013
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, Biuro Obsługi Klienta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Internet www.powiatgliwicki.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)