Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Trzebnicy oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Trzebnica

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Trzebnica
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625747-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302130005, 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań: ZADANIE I – Dostawa środków dydaktycznych do nauki robotyki, w tym m.in.: - zestawy konstrukcyjne robotów - ładowarki - akumulatory ZADANIE II – Dostawa sprzętu komputerowego oraz audio do nauki robotyki, w tym m.in.: - komputery do programowania i obsługi robotów - tablety do programowania i obsługi robotów - zestawy głośników ZADANIE III – Dostawa komputerów ZADANIE IV – Dostawa środków dydaktycznych i zabawek, w tym m. in.: a) środków dydaktycznych do wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, tj.: gry edukacyjne, plansze dydaktyczne, książki z ćwiczeniami b) zabawek do wychowania przedszkolnego, tj.: instrumenty, klocki, piłki, skakanki c) wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych, tj. stoliki, krzesła, półki i regały na książki i pomoce dydaktyczne ZADANIE V – Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych, w tym: a) wyposażenie pracowni chemicznej, tj. odczynniki chemiczne, szkło laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. b) wyposażenie pracowni fizycznej, tj. zestawy doświadczalne, urządzenia do demonstrowania zjawisk fizycznych, mierniki i inne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95c6c1ca-6d6b-4183-bcd6-6b347b5bb153
Biuletyn 625747-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Trzebnica
Regon 93193513500000
Zamawiajacy adres ulica pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Trzebnica
Zamawiajacy kod pocztowy 55-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 388 81 80,
Zamawiajacy fax 071 722 78 56
Zamawiajacy email przetargi@um.trzebnica.pl,
Adres strony url www.trzebnica.pl. www.bip.trzebnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.trzebnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.trzebnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Trzebnicy oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Trzebnica
Numer referencyjny TI.271.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań: ZADANIE I – Dostawa środków dydaktycznych do nauki robotyki, w tym m.in.: - zestawy konstrukcyjne robotów - ładowarki - akumulatory ZADANIE II – Dostawa sprzętu komputerowego oraz audio do nauki robotyki, w tym m.in.: - komputery do programowania i obsługi robotów - tablety do programowania i obsługi robotów - zestawy głośników ZADANIE III – Dostawa komputerów ZADANIE IV – Dostawa środków dydaktycznych i zabawek, w tym m. in.: a) środków dydaktycznych do wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, tj.: gry edukacyjne, plansze dydaktyczne, książki z ćwiczeniami b) zabawek do wychowania przedszkolnego, tj.: instrumenty, klocki, piłki, skakanki c) wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych, tj. stoliki, krzesła, półki i regały na książki i pomoce dydaktyczne ZADANIE V – Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych, w tym: a) wyposażenie pracowni chemicznej, tj. odczynniki chemiczne, szkło laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. b) wyposażenie pracowni fizycznej, tj. zestawy doświadczalne, urządzenia do demonstrowania zjawisk fizycznych, mierniki i inne.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dla Zadania III - termin realizacji umowy wynosi 5 dni, od dnia jej podpisania Dla pozostałych Zadań - termin realizacji, to 15.01.2018 - 24.01.2018
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedno zamówienie polegające na: • ZADANIE I - Dostawie sprzętu do nauki robotyki o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto • ZADANIE II – Zamawiający nie stawia wymagań •ZADANIE III – Zamawiający nie stawia wymagań • ZADANIE IV – Dostawie wyposażenia sal szkolnych i przedszkolnych (zabawki, środki dydaktyczne) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto • ZADANIE V – Dostawie wyposażenia do pracowni przedmiotowej (fizyki lub chemii) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wg załącznika nr 7 do SIWZ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi może: * powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom;* wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;* wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; * zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ROBOTYKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-24T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE I – Dostawa środków dydaktycznych do nauki robotyki, w tym m.in.: -zestawy konstrukcyjne robotów, -ładowarki; -akumulatory
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa SPRZĘT KOMPUTEROWY I AUDIO DO ROBOTYKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-24T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE II – Dostawa sprzętu komputerowego oraz audio do nauki robotyki, w tym m.in.: -komputery do programowania i obsługi robotów, -tablety do programowania i obsługi robotów, -zestawy głośników.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa KOMPUTERY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis ZADANIE III –Dostawa komputerów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ŚRODKI DYDAKTYCZNE, ZABAWKI I WYPOSAŻENIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-24T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE IV –Dostawa środków dydaktycznych i zabawek, w tym m. in.: a) środków dydaktycznych do wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, tj.: gry edukacyjne, plansze dydaktyczne, książki z ćwiczeniami b) zabawek do Wychowania przedszkolnego, tj.: instrumenty, klocki, piłki, skakanki c) wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych, tj. stoliki, krzesła, półki i regały na książki i pomoce dydaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PRACOWNIE PRZEDMIOTOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-24T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych, w tym: a) wyposażenie pracowni chemicznej, tj. odczynniki chemiczne, szkło laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. b) wyposażenie pracowni fizycznej, tj. zestawy doświadczalne, urządzenia do demonstrowania zjawisk fizycznych, mierniki i inne.
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji w przypadku usterki
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)