GuidZP400 |
95c6c1ca-6d6b-4183-bcd6-6b347b5bb153
|
Biuletyn |
625747-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Trzebnica
|
Regon |
93193513500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 388 81 80,
|
Zamawiajacy fax |
071 722 78 56
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.trzebnica.pl,
|
Adres strony url |
www.trzebnica.pl. www.bip.trzebnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.trzebnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.trzebnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Trzebnicy oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Trzebnica
|
Numer referencyjny |
TI.271.26.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań: ZADANIE I – Dostawa środków dydaktycznych do nauki robotyki, w tym m.in.: - zestawy konstrukcyjne robotów - ładowarki - akumulatory ZADANIE II – Dostawa sprzętu komputerowego oraz audio do nauki robotyki, w tym m.in.: - komputery do programowania i obsługi robotów - tablety do programowania i obsługi robotów - zestawy głośników ZADANIE III – Dostawa komputerów ZADANIE IV – Dostawa środków dydaktycznych i zabawek, w tym m. in.: a) środków dydaktycznych do wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, tj.: gry edukacyjne, plansze dydaktyczne, książki z ćwiczeniami b) zabawek do wychowania przedszkolnego, tj.: instrumenty, klocki, piłki, skakanki c) wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych, tj. stoliki, krzesła, półki i regały na książki i pomoce dydaktyczne ZADANIE V – Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych, w tym: a) wyposażenie pracowni chemicznej, tj. odczynniki chemiczne, szkło laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. b) wyposażenie pracowni fizycznej, tj. zestawy doświadczalne, urządzenia do demonstrowania zjawisk fizycznych, mierniki i inne.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla Zadania III - termin realizacji umowy wynosi 5 dni, od dnia jej podpisania
Dla pozostałych Zadań - termin realizacji, to 15.01.2018 - 24.01.2018
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedno zamówienie polegające na: • ZADANIE I - Dostawie sprzętu do nauki robotyki o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto • ZADANIE II – Zamawiający nie stawia wymagań •ZADANIE III – Zamawiający nie stawia wymagań • ZADANIE IV – Dostawie wyposażenia sal szkolnych i przedszkolnych (zabawki, środki dydaktyczne) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto • ZADANIE V – Dostawie wyposażenia do pracowni przedmiotowej (fizyki lub chemii) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wg załącznika nr 7 do SIWZ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi może: * powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom;* wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;* wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; * zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ROBOTYKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE I – Dostawa środków dydaktycznych do nauki robotyki, w tym m.in.: -zestawy konstrukcyjne robotów, -ładowarki; -akumulatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT KOMPUTEROWY I AUDIO DO ROBOTYKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE II – Dostawa sprzętu komputerowego oraz audio do nauki robotyki, w tym m.in.: -komputery do programowania i obsługi robotów, -tablety do programowania i obsługi robotów, -zestawy głośników.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
KOMPUTERY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE III –Dostawa komputerów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ŚRODKI DYDAKTYCZNE, ZABAWKI I WYPOSAŻENIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE IV –Dostawa środków dydaktycznych i zabawek, w tym m. in.: a) środków dydaktycznych do wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej, tj.: gry edukacyjne, plansze dydaktyczne, książki z ćwiczeniami b) zabawek do Wychowania przedszkolnego, tj.: instrumenty, klocki, piłki, skakanki c) wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych, tj. stoliki, krzesła, półki i regały na książki i pomoce dydaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PRACOWNIE PRZEDMIOTOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych, w tym: a) wyposażenie pracowni chemicznej, tj. odczynniki chemiczne, szkło laboratoryjne, plansze dydaktyczne i inne. b) wyposażenie pracowni fizycznej, tj. zestawy doświadczalne, urządzenia do demonstrowania zjawisk fizycznych, mierniki i inne.
|
| |