GuidZP400 |
3e8cacb9-ffdf-4d8b-af00-46c091837d35
|
Biuletyn |
625989-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Bursa Szkolna Nr 1
|
Regon |
57088749600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kcyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wągrowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-67 26 20 186
|
Zamawiajacy fax |
0-67 26 20 186
|
Zamawiajacy email |
bursa@post.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa jednostka budżetowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Bursy Szkolnej nr 1 w Wągrowcu wraz z rozładunkiem w roku 2018
|
Numer referencyjny |
BSz/PN/2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa - zgodnie z potrzebami oraz rozładunkiem w roku 2018 artykułów żywnościowych ujętych w trzech częściach zamówienia: mleko i przetwory mleczarskie, jaja, różne produkty spożywcze.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), b) formularz asortymentowo-cenowy dla każdej z trzech części (załącznik nr 4 do SIWZ), c) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, d) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia (zmiana stawki Vat), b) zmiany cen w okresie obowiązywania umowy, tj.: zmiana ceny jednostkowej produktu w przypadku drastycznego wzrostu ceny danego produktu w stosunku do jego ceny ofertowej - zmiana taka może być dokonana zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ (formularz ofert - pkt.7 oraz w treści umowy).
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mleko i przetwory mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
mleko, śmietana, masło, ser żółty, ser topiony, twaróg. Szczegóły zawarto w załączniku nr 4 SIWZ część I.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
jaja klasa A wielkość L. Szczegóły zawarto w SIWZ oraz załączniku nr 4 do SIWZ część II.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
w szczególności: mąka, cukier, makaron, sól, olej, herbata, kawa zbożowa, kasza, ryż, miód, dżem niskosłodzony, przyprawy, wyroby konserwowe: ogórek, kukurydza. Szczegóły zawarto w SIWZ oraz w załączniku nr 4 do SIWZ część III.
|
| |