Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Bursy Szkolnej nr 1 w Wągrowcu wraz z rozładunkiem w roku 2018

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Bursa Szkolna Nr 1
Miejscowość Wągrowiec
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Mleko,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625989-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155110003, 31425003, 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa - zgodnie z potrzebami oraz rozładunkiem w roku 2018 artykułów żywnościowych ujętych w trzech częściach zamówienia: mleko i przetwory mleczarskie, jaja, różne produkty spożywcze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e8cacb9-ffdf-4d8b-af00-46c091837d35
Biuletyn 625989-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bursa Szkolna Nr 1
Regon 57088749600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kcyńska
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Wągrowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 62100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 0-67 26 20 186
Zamawiajacy fax 0-67 26 20 186
Zamawiajacy email bursa@post.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa jednostka budżetowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Bursy Szkolnej nr 1 w Wągrowcu wraz z rozładunkiem w roku 2018
Numer referencyjny BSz/PN/2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa - zgodnie z potrzebami oraz rozładunkiem w roku 2018 artykułów żywnościowych ujętych w trzech częściach zamówienia: mleko i przetwory mleczarskie, jaja, różne produkty spożywcze.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), b) formularz asortymentowo-cenowy dla każdej z trzech części (załącznik nr 4 do SIWZ), c) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, d) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia (zmiana stawki Vat), b) zmiany cen w okresie obowiązywania umowy, tj.: zmiana ceny jednostkowej produktu w przypadku drastycznego wzrostu ceny danego produktu w stosunku do jego ceny ofertowej - zmiana taka może być dokonana zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ (formularz ofert - pkt.7 oraz w treści umowy).
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mleko i przetwory mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis mleko, śmietana, masło, ser żółty, ser topiony, twaróg. Szczegóły zawarto w załączniku nr 4 SIWZ część I.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis jaja klasa A wielkość L. Szczegóły zawarto w SIWZ oraz załączniku nr 4 do SIWZ część II.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis w szczególności: mąka, cukier, makaron, sól, olej, herbata, kawa zbożowa, kasza, ryż, miód, dżem niskosłodzony, przyprawy, wyroby konserwowe: ogórek, kukurydza. Szczegóły zawarto w SIWZ oraz w załączniku nr 4 do SIWZ część III.
  

Criterion

Kryteria czas realizacji zamówienia złożonego w dniu dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)