GuidZP400 |
92bd4d16-8f4b-46ca-9055-3911d2e4cf3a
|
Biuletyn |
625631-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
1229869700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cegłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01809
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 690 247
|
Zamawiajacy fax |
228 341 820
|
Zamawiajacy email |
zp@bielanski.med.pl
|
Adres strony url |
www.bielanski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bielanski.bip-e.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawa lasera do zabiegów urologicznych wraz z wyposażeniem zabiegowym dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-100/2017). Nie otwierać przed dniem 11.12.2017 r., godz. 11:00”.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa lasera do zabiegów urologicznych wraz z wyposażeniem zabiegowym dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-100/2017.
|
Numer referencyjny |
ZP-100/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa lasera do zabiegów urologicznych wraz z wyposażeniem zabiegowym dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
VII.
3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3.1.1. w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.1. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
3.1.2. w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
VII.
3.2. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, której pozycji dotyczą.
3.3. materiały producenta dotyczące przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały) – z wskazaniem pozycji, której dotyczą. Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
VII.
1. Oświadczenie wymagane przez Zamawiającego do przedłożenia przez każdego wykonawcę wraz
z ofertą
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz/lub spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty.
1.2. formularz specyfikacji cenowej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza oferty,
1.3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem notarialnie.
1.4. Dokumenty potwierdzające parametry techniczne – oceniane w kryterium.
1.4.1. formularz specyfikacji technicznej. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty tabelę przedstawioną
w Opisie przedmiotu zamówienia, w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ.
1.4.2. materiały potwierdzające/określające parametry oferowanego aparatu – w zakresie potwierdzenia parametrów ocenianych w ramach kryterium „parametry techniczne” (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały) – z wskazaniem pozycji, której dotyczą.
1.4.3. Brak dokumentów potwierdzających dysponowanie stosowanym parametrami technicznymi skutkować będzie nieprzyznaniem punktacji w kryterium.
2. Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy:
2.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
UWAGA. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|