Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 3 części.

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Rędziny
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625499-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 3 części :
część 1 - pomoce dydaktyczne ; część 2 – wyposażenie do pracowni przyrodniczej i pracowni matematycznej; część 3 – zakup sprzętu.
Część 1 – pomoce dydaktyczne:
1.1. Pomoce do realizacji zajęć dodatkowych z jęz. angielskiego ( pozycje szt. 4+3+1);
1.2. Pomoce do realizacji zajęć plastycznych ( pozycje szt. 19+19+19);
1.3. Pomoce do realizacji zajęć teatralnych ( pozycje szt. 0+1+1);
1.4. Pomoce do realizacji zajęć –kółko gier planszowych ( pozycje szt. 12+0+0);
1.5. Pomoce do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( pozycje szt. 8+11+1).
2. Część 2 – wyposażenie do pracowni :
2.1 pracownia przyrodnicza (pozycje szt. 82+80+71);
2.2 pracownia matematyczna (pozycje szt. 10+10+13).
3. Część 3 – zakup sprzętu :
3.1 tablica interaktywna dotykowa ( pozycje szt. 1+1+1 );
3.2 sprzęt do pracowni przyrodniczej ( pozycje szt. 6+6+1 );
3.3 sprzęt do pracowni matematycznej ( pozycje szt. 3+3+0 );
3.4 sprzęt do realizacji zajęć koła dziennikarskiego i filmowego ( pozycje szt. 0+0+1 ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70342795-55ea-4924-a5e1-b7ce01e723d1
Biuletyn 625499-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 15139816100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 87
Zamawiajacy miejscowosc Rędziny
Zamawiajacy kod pocztowy 42-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 279 014,
Zamawiajacy fax 343 279 085
Zamawiajacy email info@redziny.ug.gov.pl,
Adres strony url www.redziny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej : XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.redziny.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą. kurierem itp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Rędziny ul. Wolności 87, 42-242 Rędziny , sekretariat urzedu pok. 13
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 3 części.
Numer referencyjny ZP.271.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” – 3 części : część 1 - pomoce dydaktyczne ; część 2 – wyposażenie do pracowni przyrodniczej i pracowni matematycznej; część 3 – zakup sprzętu. Część 1 – pomoce dydaktyczne: 1.1. Pomoce do realizacji zajęć dodatkowych z jęz. angielskiego ( pozycje szt. 4+3+1); 1.2. Pomoce do realizacji zajęć plastycznych ( pozycje szt. 19+19+19); 1.3. Pomoce do realizacji zajęć teatralnych ( pozycje szt. 0+1+1); 1.4. Pomoce do realizacji zajęć –kółko gier planszowych ( pozycje szt. 12+0+0); 1.5. Pomoce do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( pozycje szt. 8+11+1). 2. Część 2 – wyposażenie do pracowni : 2.1 pracownia przyrodnicza (pozycje szt. 82+80+71); 2.2 pracownia matematyczna (pozycje szt. 10+10+13). 3. Część 3 – zakup sprzętu : 3.1 tablica interaktywna dotykowa ( pozycje szt. 1+1+1 ); 3.2 sprzęt do pracowni przyrodniczej ( pozycje szt. 6+6+1 ); 3.3 sprzęt do pracowni matematycznej ( pozycje szt. 3+3+0 ); 3.4 sprzęt do realizacji zajęć koła dziennikarskiego i filmowego ( pozycje szt. 0+0+1 ).
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 154038,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 7; 6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; 7. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – załącznik nr 9.
Inne dokumenty niewymienione 1. DRUK OFERTA Druk oferta wraz z tabelami cenowymi część I, II, III należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 1. 2. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie zastosowania art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy-Pzp przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy odnośnie: 1.należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku: a) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; przy tym wynagrodzenie może zostać zmienione o zmienioną kwotę podatku VAT. 2.terminu realizacji umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej; b) wystąpienia uzasadnionych okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” : część 1 - pomoce dydaktyczne ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29864,23
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” . Część 1 – pomoce dydaktyczne: 1.1. Pomoce do realizacji zajęć dodatkowych z jęz. angielskiego ( pozycje szt. 4+3+1); 1.2. Pomoce do realizacji zajęć plastycznych ( pozycje szt. 19+19+19); 1.3. Pomoce do realizacji zajęć teatralnych ( pozycje szt. 0+1+1); 1.4. Pomoce do realizacji zajęć –kółko gier planszowych ( pozycje szt. 12+0+0); 1.5. Pomoce do realizacji zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( pozycje szt. 8+11+1)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” : część 2 – wyposażenie do pracowni przyrodniczej i pracowni matematycznej;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92131,46
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” . Część 2 – wyposażenie do pracowni : 1. pracownia przyrodnicza (pozycje szt. 82+80+71); 2. pracownia matematyczna (pozycje szt. 10+10+13).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny” : część 3 – zakup sprzętu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32032,52
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu oraz wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w ramach projektu pn. „Kompetencje przyszłości – rozwój szkół w gminie Rędziny”. Część 3 – zakup sprzętu : 1 . tablica interaktywna dotykowa ( pozycje szt. 1+1+1 ); 2. sprzęt do pracowni przyrodniczej ( pozycje szt. 6+6+1 ); 3. sprzęt do pracowni matematycznej ( pozycje szt. 3+3+0 ); 4. sprzęt do realizacji zajęć koła dziennikarskiego i filmowego ( pozycje szt. 0+0+1 ).
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ryczałtowa brutto
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)