Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych, akcesoriów do systemu Midas Rex Legend f-my Medtronic oraz materiałów opatrunkowych

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625031-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331411104
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 10 niepodzielnych zadań:

zadanie nr 1 Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy
zadanie nr 2 Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej
zadanie nr 3 Noże jednorazowe
zadanie nr 4 Roztwór błękitny do wybarwienia torebki przedniej
zadanie nr 5 Materiały zużywalne w zabiegach okulistycznych
zadanie nr 6 Pierścień napinający torebkę soczewki
zadanie nr 7 Soczewki kontaktowe miękkie
zadanie nr 8 Filtry i uszczelki do sterylizatora STATIM 7000
zadanie nr 9 Obłożenia jednorazowe do endoprotezoplastyki i artroskopii
zadanie nr 10 Akcesoria do systemu Midas Rex Legend f-my Medtronic

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1f520ea-1ffc-42eb-a7f2-786e3bcf9ce7
Biuletyn 625031-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Regon 126675700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 651 397
Zamawiajacy fax 627 571 323
Zamawiajacy email zam.pub_szpital.kalisz@poczta.fm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 roku poz. 1113 t.j. z późn. zm.),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych, akcesoriów do systemu Midas Rex Legend f-my Medtronic oraz materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny 72/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia składa się z 10 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1 Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy zadanie nr 2 Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej zadanie nr 3 Noże jednorazowe zadanie nr 4 Roztwór błękitny do wybarwienia torebki przedniej zadanie nr 5 Materiały zużywalne w zabiegach okulistycznych zadanie nr 6 Pierścień napinający torebkę soczewki zadanie nr 7 Soczewki kontaktowe miękkie zadanie nr 8 Filtry i uszczelki do sterylizatora STATIM 7000 zadanie nr 9 Obłożenia jednorazowe do endoprotezoplastyki i artroskopii zadanie nr 10 Akcesoria do systemu Midas Rex Legend f-my Medtronic
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia następować będzie: • do dnia 31.07.2018 roku dla zadań nr 1 – 8, • do dnia 10.11.2018 roku dla zadania nr 9 • dla zadania nr 10 – przez okres 12 miesięcy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716); d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda w powyższym zakresie złożenia żadnych dokumentów
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda w powyższym zakresie złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie trwania umowy nie przewiduje się zmiany cen za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, wartość netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawki podatku VAT 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w zakresie terminu jej obowiązywania – w przypadku niewykorzystania wartości umowy.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne w zabiegach operacji zaćmy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Noże jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Noże jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Roztwór błękitny do wybarwienia torebki przedniej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Roztwór błękitny do wybarwienia torebki przedniej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne w zabiegach okulistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne w zabiegach okulistycznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pierścień napinający torebkę soczewki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pierścień napinający torebkę soczewki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Soczewki kontaktowe miękkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Soczewki kontaktowe miękkie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Filtry i uszczelki do sterylizatora STATIM 7000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Filtry i uszczelki do sterylizatora STATIM 7000
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Obłożenia jednorazowe do endoprotezoplastyki i artroskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obłożenia jednorazowe do endoprotezoplastyki i artroskopii
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Akcesoria do systemu Midas Rex Legend f-my Medtronic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do systemu Midas Rex Legend f-my Medtronic
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)