Zakup aparatury medycznej dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku tj.: Zakup myjni-dezynfektorów z wyposażeniem – 6 szt.

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623726-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 393300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku tj.: Zakup myjni - dezynfektorów z wyposażeniem – 6 szt. Niniejszy przedmiot zamówienia dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego.
Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”), załącznik nr 1.2 do specyfikacji („Specyfikacja techniczna”). Załącznik 1.2 określa wymagania zamawiającego, które muszą zostać spełnione. Załącznik nr 1.3 do specyfikacji określa „Warunki gwarancji jakości i serwisu”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.2 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Termin realizacji do dnia 20.12.2017 r.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania.
Dostarczany asortyment musi: odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorach załącznika nr 1.1 – 1.3 do oferty oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ff6515b-6122-4cc8-b476-6a32bbb3f810
Biuletyn 623726-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Regon 27278032300014
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyków
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0324291000, 4291288
Zamawiajacy fax 324 291 225
Zamawiajacy email zampub@szpital.rybnik.pl
Adres strony url www.szpital.rybnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.rybnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.rybnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury medycznej dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku tj.: Zakup myjni-dezynfektorów z wyposażeniem – 6 szt.
Numer referencyjny TT-561-PN/114-2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury medycznej dla SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku tj.: Zakup myjni - dezynfektorów z wyposażeniem – 6 szt. Niniejszy przedmiot zamówienia dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”), załącznik nr 1.2 do specyfikacji („Specyfikacja techniczna”). Załącznik 1.2 określa wymagania zamawiającego, które muszą zostać spełnione. Załącznik nr 1.3 do specyfikacji określa „Warunki gwarancji jakości i serwisu”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.2 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Termin realizacji do dnia 20.12.2017 r. Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania. Dostarczany asortyment musi: odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorach załącznika nr 1.1 – 1.3 do oferty oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) - przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), - przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
Inne dokumenty niewymienione Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: - do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: - do oferty - Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów, ze względu na brak określenia warunków udziału w postępowaniu. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - do oferty - dołączyć załączniki 1.2 („Specyfikacja techniczna”) i 1.3 („Warunki gwarancji i serwisu”) oraz następujące oświadczenie: oraz następujące oświadczenie: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany i opisany w załączniku nr 1.1 i 1.2 do specyfikacji dopuszczenia do obrotu i do używania – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz oświadczenie, że przedmiot ten spełnia wymogi zamawiającego i potwierdzające gotowość wykonawcy do przedłożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie IV.3.2 specyfikacji. Oświadczenie to zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Ww. wzory załączników nr 1.2 – 1.3 należy wypełnić w całości, bez wprowadzania zmian w ich treści – stanowią one integralną część oferty – deklarację wykonawcy co do jej treści, stąd brak tych załączników, zawierających treści zgodne z wzorami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty (po uprzednim wykonaniu przez zamawiającego wszystkich czynności przewidzianych Ustawą w zakresie oceny ofert). Załączniki te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej niżej wymienione załączniki. Komplet załączników stanowiących charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: 1. Formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji); 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji), 1.2. Specyfikacja techniczna (wg załącznika nr 1.2 do specyfikacji). 1.3. Warunki gwarancji jakości i serwisu (wg załącznika nr 1.3 do specyfikacji). 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Oświadczenie, to, wykonawca może złożyć również w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (tj. ceny brutto podanej w formularzu cenowym – załącznik nr 1.1) na zasadach określonych w Ustawie.

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)