„Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych”

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Augustów
Miejscowość Augustów
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624165-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje fabrycznie nowy sprzęt i oprogramowanie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, w szczególności:
część I zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, w tym:
1) Stacja graficzna – 2 szt.,
2) Monitor– 2 szt.,
3) UPS 800VA – 4 szt.,
4) Dysk przenośny SSD – 1 szt.,
5) Komputer biurowy z monitorem– 2 szt.

część II zamówienia – Dostawa serwera.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7964459f-e079-476e-a0ab-3ce075af86f7
Biuletyn 624165-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Augustów
Regon 79067081700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Augustów
Zamawiajacy kod pocztowy 16300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 87 643 42 28
Zamawiajacy fax 87 643 42 11
Zamawiajacy email Renata.Wojtuszko@urzad.augustow.pl
Adres strony url http://bip.um.augustow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.augustow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, pokój nr 25 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych”
Numer referencyjny ZP.271.65.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje fabrycznie nowy sprzęt i oprogramowanie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, w szczególności: część I zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, w tym: 1) Stacja graficzna – 2 szt., 2) Monitor– 2 szt., 3) UPS 800VA – 4 szt., 4) Dysk przenośny SSD – 1 szt., 5) Komputer biurowy z monitorem– 2 szt. część II zamówienia – Dostawa serwera.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wyjaśnienie do pkt II.8) Termin wykonania zamówienia - 14 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy I części zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie komputerów w ilości co najmniej 4 sztuk. Dotyczy II części zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie jednego serwera.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa – Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa serwera.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa serwera.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na sprzęt
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)