Dostawy pieczywa, ciast i produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w okresie od 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2019r.

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625622-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są
sukcesywne dostawy pieczywa, ciast i produktów spożywczych dla DPS w Sieradzu przez
okres 24 miesięcy tj. od 01.12.2018r. do 31.12.2019r.
2. Dostawy będą realizowane transportem i na koszt Wykonawcy, w ciągu 12 godzin
od złożenia zapotrzebowania do siedziby Zamawiającego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, nie
później niż dnia następnego w godzinach 600.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający określił w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym szacunkową ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec078105-e9d1-444e-8561-96cf2a3491b5
Biuletyn 625622-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 73019902500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 279 215
Zamawiajacy fax 438 279 215
Zamawiajacy email dps-sieradz@wp.pl
Adres strony url http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Dostep dokumentow zamowienia http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Dostep do dokumentow ograniczony http://bip-dps.spsieradz.finn.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy pieczywa, ciast i produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w okresie od 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2019r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy pieczywa, ciast i produktów spożywczych dla DPS w Sieradzu przez okres 24 miesięcy tj. od 01.12.2018r. do 31.12.2019r. 2. Dostawy będą realizowane transportem i na koszt Wykonawcy, w ciągu 12 godzin od złożenia zapotrzebowania do siedziby Zamawiającego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, nie później niż dnia następnego w godzinach 600. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający określił w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym szacunkową ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 34061143,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopii dowodu osobistego - dotyczy to wyłącznie Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej, 2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne - lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany asortyment jest I gatunku i posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Polski,
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria walory smakowe
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)