GuidZP400 |
96d4e33b-e71e-4e2a-856d-207455c10f83
|
Biuletyn |
625628-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
|
Regon |
61101603400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
242 676 800
|
Zamawiajacy fax |
242 676 848
|
Zamawiajacy email |
cuw@powiat.plock.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-plock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych dla domów pomocy społecznej w powiecie płockim w 2018 roku.” Pakiet 2. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie”
|
Numer referencyjny |
CUW.DZP.262.34.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie publiczne dotyczy „Dostawy artykułów spożywczych dla domów pomocy społecznej w powiecie płockim w 2018 roku”. Pakiet 2. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, ciastkarskie.
2. Pakiet został podzielony na 2 części – Domy Pomocy Społecznej w Powiecie Płockim, zwane także „Odbiorcami”.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Pakietu, przedstawiono w załączniku do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia – dla każdej Części w odrębnej zakładce arkusza. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju),
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a) Odbiorcy w przypadku rezygnacji lub zmiany miejsca dostawy artykułów spożywczych w związku ze zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego;
b) artykułu spożywczego wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności. Zmiana artykułu może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej cenie niż określona w załączniku do umowy.
c) cen jednostkowych artykułów spożywczych wskazanych w integralnych częściach niniejszej umowy, określonych w § 1 ust. 3 umowy, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem określony został w Dziale II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem określony został w Dziale II SIWZ.
|
| |