Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

Publication date 2017-12-03
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626301-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, określonych w zadaniach:
1) Wózek do przewożenia pacjentów do sali intensywnego nadzoru, 2) Łóżko sterowane pilotem dla Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, 3) Łóżko sterowane pilotem dla Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, 4) System wirtualnej rzeczywistości do rehabilitacji pacjentów z uszkodzeniami OUN, 5) Urządzenie do ćwiczeń czynnych ręki, 6) Diatermia krótkofalowa, 7) Laser wysokoenergetyczny, 8) Urządzenie do miejscowego schładzania ciała pacjenta, 9) Zestaw do oceny i treningu izokinetycznego, 10) Urządzenie do kompleksowej oceny parametrów czasowo-przestrzennych ruchu, 11) Aparat do ultradźwięków z głowicą bezobsługową, 12) Aparat USG dla Oddziału Reumatologii, 13) Stół terapeutyczny, 14) Stół do terapii ręki, 15) Stół rehabilitacyjny,
16) Wózek reanimacyjny z torbą. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych są zawarte w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f894bbd-81be-4849-9164-5d2fc36e3c4f
Biuletyn 626301-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Regon 23113920700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 64 59 600
Zamawiajacy fax 075 64 59 601
Zamawiajacy email dcr@dcrnzoz.com.pl
Adres strony url http://dcr.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dcr.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dcr.org.pl zakładka Zamówienia publiczne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, Sekretariat Pawilonu I (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Numer referencyjny PNG/1/12/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, określonych w zadaniach: 1) Wózek do przewożenia pacjentów do sali intensywnego nadzoru, 2) Łóżko sterowane pilotem dla Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, 3) Łóżko sterowane pilotem dla Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej, 4) System wirtualnej rzeczywistości do rehabilitacji pacjentów z uszkodzeniami OUN, 5) Urządzenie do ćwiczeń czynnych ręki, 6) Diatermia krótkofalowa, 7) Laser wysokoenergetyczny, 8) Urządzenie do miejscowego schładzania ciała pacjenta, 9) Zestaw do oceny i treningu izokinetycznego, 10) Urządzenie do kompleksowej oceny parametrów czasowo-przestrzennych ruchu, 11) Aparat do ultradźwięków z głowicą bezobsługową, 12) Aparat USG dla Oddziału Reumatologii, 13) Stół terapeutyczny, 14) Stół do terapii ręki, 15) Stół rehabilitacyjny, 16) Wózek reanimacyjny z torbą. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych są zawarte w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy, stanowiące część V do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu oraz jest wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) - część VI SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - część III SIWZ, wraz z wypełnionymi załącznikami, stanowiącymi zestawienia wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych dla poszczególnych zadań - część II SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 Ustawy stanowiące część V SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o oferowanych wyrobach medycznych stanowiące część VI SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 15.7. SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: a) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, b) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza oferty. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów Ustawy (np. art. 86 ust. 4 uPzp) lub odrębnych przepisów, Zamawiający jest zobowiązany do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia, których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Wózek do przewożenia pacjentów do sali intensywnego nadzoru.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 1 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Łóżko sterowane pilotem dla Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 2 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Łóżko sterowane pilotem dla Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 3 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - System wirtualnej rzeczywistości do rehabilitacji pacjentów z uszkodzeniami OUN.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 4 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Urządzenie do ćwiczeń czynnych ręki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 5 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Diatermia krótkofalowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 6 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Laser wysokoenergetyczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 7 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Urządzenie do miejscowego schładzania ciała pacjenta.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 8 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Zestaw do oceny i treningu izokinetycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 9 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - Urządzenie do kompleksowej oceny parametrów czasowo-przestrzennych ruchu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 10 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 - Aparat do ultradźwięków z głowicą bezobsługową.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 11 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12 - Aparat USG dla Oddziału Reumatologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 12 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13 - Stół terapeutyczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 13 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14 - Stół do terapii ręki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 14 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15 - Stół rehabilitacyjny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 15 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16 - Wózek reanimacyjny z torbą.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Określenie wymagań zawiera zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych dla zadania nr 16 w części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)