Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim
| Publication date | 2012-12-21 |
| End date | 2013-01-03 10:00:00 |
| Instytucja | Gmina Drawsko Pomorskie |
| Miejscowość | Drawsko Pomorskie |
| Województwo | zachodniopomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 523234 / 2012 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 301251105, 301243007, 301923200, 301923406 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim . Kody CPV - 30125110-5, 30124300-7, 30192320-0, 30192340-6 2. Zakres zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3. Podane ilości są maksymalne i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. 4. Dostawy częściowe - sukcesywne, do siedziby Zamawiającego z rozładunkiem, uruchamiane będą przez Zamawiającego telefaxem lub pocztą elektroniczną. 5. Dostawa częściowa nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia uruchomienia danej partii dostawy. 6. Dostawy muszą być awizowane, a czas dostawy uzgodniony telefonicznie z pracownikiem Zamawiającego pod nr 94 363 34 85 wew. 204 w godzinach pracy Urzędu. 7. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz o przyczynie opóźnienia. 8. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne i fabrycznie nowe, nie mogą zawierać elementów wcześniej używanych (regenerowanych i dostosowanych do ponownego użycia) oraz maksymalnie napełnione. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. 9. Zaproponowany przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. 10. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu, Zamawiającemu przysługiwać będzie zwrot kosztów naprawy urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego ekspertyzę sporządzoną przez osobę serwisującą dane urządzenie. 11. Opakowanie musi zawierać oznaczenia: 1) nazwa i adres producenta, 2) nazwa produktu, 3) pojemność lub waga produktu, 4) kolor, 5) oznaczenie nazw i modeli urządzeń do których można użyć dany produkt, 6) okres gwarancji. 12. Materiały powinny mieć załączone uwagi eksploatacyjne co do warunków gwarancji, ochrony środowiska oraz bhp. 13. Opakowania powinny posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające ich otwarcie bez zniszczenia tego zabezpieczenia lub opakowania. 14. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, zobowiązany jest do skupu zużytych materiałów eksploatacyjnych nadających się do recyclingu oraz do nieodpłatnej utylizacji odpadów - potwierdzonej kartą przekazania odpadu. 15. Odbiór zużytych kaset i kartridży oraz rozliczenie na podstawie faktur odbywać się będzie raz w miesiącu. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Drawsko Pomorskie |
| Ulica | ul. Gen. W. Sikorskiego 41 |
| Nr domu | 41 |
| Miejscowosc | Drawsko Pomorskie |
| Kod poczt | 78-500 |
| Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
| Tel | 094 36334-85 do 7 |
| Fax | 094 363-31-13 |
| Internet | www.drawsko.pl |
| Regon | 00052384400000 |
| E mail | inwestycje@drawsko.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp |
| Czas | D |
| Data zak | 20/12/2013 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ) |
| Wiedza | zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ) |
| Potencjal | zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ) |
| Zdolne | zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ) |
| Sytuacja | zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ) |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 4 | Tak |
| Inne dokumenty | 1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem VII pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VII pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IX pkt 1 siwz) 3) oświadczenie w ofercie cenowej wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Nie |
| Kryt cena | A |
| Czy aukcja | Nie |
| Spec www | www.drawsko.pl |
| Spec war | Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 213. |
| Data skl | 03/01/2013 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 210 (sekretariat) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |