Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu :Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Sulęcin.

Publication date 2012-12-21
End date 2013-01-08 11:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Sulęcinie
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523486 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 375241008, 323220006, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu :Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Sulęcin.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Sulęcinie
Ulica ul. Lipowa 18
Nr domu 18
Miejscowosc Sulęcin
Kod poczt 69-200
Wojewodztwo lubuskie
Tel 095 7553601
Fax 095 7552122
Internet www.bip.sulecin.pl
Regon 00052617900000
E mail umig@sulecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 08/02/2013
Wadium nie wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych )
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : -terminu realizacji zamówienia -wynagrodzenia -warunków płatności. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: - zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; -zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; - gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych nieprzewidzianych przypadkach, których nie można było przewidzieć.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.sulecin.pl
Spec war Urząd Miejski w Sulęcinie, ul.Lipowa 18, 69-200 Sulęcin. pok. nr 39, 40, 4.
Data skl 08/01/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Sulęcinie, ul.Lipowa 18, 69-200 Sulęcin. pok. nr 36 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)