„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Gmina Wieprz
Miejscowość Wieprz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627028-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa wraz z akcesoriami i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 507062f4-da3a-4ac6-90e2-a0ea348950de
Biuletyn 627028-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Wieprz
Regon 072182143
Zamawiajacy adres ulica ul. Centralna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wieprz
Zamawiajacy kod pocztowy 34-122
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 8755118
Zamawiajacy fax 33 8755100
Zamawiajacy email ugwieprz@interia.pl
Adres strony url www.wieprz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poszerzamy horyzonty – program rozwoju kompetencji kluczowych uczniów z terenu gminy Wieprz”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wieprz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wieprz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Wieprz, ul. Centralna 5, 34-122 Wieprz
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”
Numer referencyjny IOS.271.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa wraz z akcesoriami i oprogramowania do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty według wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Załącznik nr 3 do SIWZ– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, która nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ; 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. 5) W terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/ugwieprz/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) każdy Wykonawca (który nie złożył wraz z ofertą oświadczenia o tym, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej) złoży bez dodatkowego wezwania oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy. 2. Zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 3 może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie ma lub nie mógł mieć wpływu. 3. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac na podstawie okoliczności opisanych w ust. 2. 4. Strony ustalają, możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia po podpisaniu Umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego Umową modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takich zmian.
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wydłuzenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)