GuidZP400 |
17bcb9c6-5e69-4e66-8509-241870d42086
|
Biuletyn |
626925-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
127018000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Olszówka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
102
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 113 923
|
Zamawiajacy fax |
338 113 923
|
Zamawiajacy email |
spzoz@psychiatria.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.psychiatria.bielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku-Białej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.psychiatria.bielsko.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.psychiatria.bielsko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bielsku-Białej ul. Olszówka 102
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku-Białej
|
Numer referencyjny |
10/Ż/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bielsku-Białej tj: 1) śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, kompot), kolacja – dostarczane 7 dni w tygodniu, szacunkowo dla 64 pacjentów: a) Oddział Psychiatryczny Ogólny, b) Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej. 2) Obiad (tylko drugie danie) – dostarczane w cztery dni w tygodniu zgodnie ze złożonym zamówieniem, szacunkowo dla 48 pacjentów: a) Oddział Dzienny Psychiatryczny „A”, b) Oddział Dzienny Psychiatryczny „B”, c) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny, 3) Śniadanie, bez zupy mlecznej – dostarczane od poniedziałku do piątku, szacunkowo dla 12 pacjentów: a) Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży (w zamian za zupę mleczną będzie dostarczane II śniadanie przy śniadaniu np. słodka bułka, owoce, jogurt (po wcześniejszym uzgodnieniu z oddziałem). Posiłki, o których mowa w pkt. 1 będą dostarczane bezpośrednio do kuchenek oddziałowych zlokalizowanych w następujących miejscach: 1) ul. Olszówka 102, Bielsko-Biała - w odniesieniu do pkt. 1 ppkt. 1) -2), 2) ul. Sobieskiego 83 (na terenie Szpitala Pediatrycznego) - w odniesieniu do pkt. 1 ppkt. 3). Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane w godzinach: a) śniadanie – w godz. 7:30 do 8:00, b) obiad – w godz. 11:00 do 11:30, c) kolacja przy obiedzie. Dostawa posiłków odbywać się będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. Transport posiłków winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie w/w działalności, oraz aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu przez środek transportu żywności wymogów higieniczno-sanitarnych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości co najmniej 200 tys. zł opłacił należną z tego tytułu składkę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – ten okres, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadań, obiadu i kolacji na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł brutto rocznie za każdą usługę . Dla potwierdzenia należytego wykonania lub wykonywania tych usług, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiedni dokument. Tytuł prawny do użytkowania lokalu/kuchni (lokalizacja szczegółowo wskazana w załączniku nr 2), w którym będą przygotowywane i pakowane posiłki lub inny dokument stwierdzający, że kuchnia/lokal, w której Wykonawca będzie przygotowywać posiłki będzie w jego posiadaniu przez cały okres trwania umowy,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert 2) zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającego że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającej na prowadzenie w/w działalności, 2) tytuł prawny do użytkowania lokalu/kuchni (lokalizacja szczegółowo wskazana w załączniku nr 2), w którym będą przygotowywane i pakowane posiłki lub inny dokument stwierdzający, że kuchnia/ lokal, w której Wykonawca będzie przygotowywać posiłki będzie w jego posiadaniu przez cały okres trwania umowy, 3) aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą spełnienie przez środek transportu żywności wymogów higieniczno-sanitarnych,4)dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości co najmniej 200tys. zł wraz z potwierdzeniem opłacenia składki,5) wykaz co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – za ten okres, jeżeli usługi te polegały na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków składających się minimum ze śniadań, obiadu i kolacji na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł brutto za każdą z usług wraz z załączeniem dowodów ich wykonania 6) dokument stosowania w procesie produkcji posiłków systemu zarządzania bezpieczeństwem Żywności wg normy ISO 22000 – tylko w przypadku gdy w ofercie Wykonawca wskaże, że stosuje w procesie produkcji posiłków system zarządzania bezpieczeństwem żywności wg normy ISO 22000 w Zakładzie w którym będą przygotowywane i pakowane posiłki dla Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, wg załącznika nr 6 do SIWZ, 2)formularz ofertowy według wzoru stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,3) oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy składane w związku z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a, według wzoru stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 4) odpowiednie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp 5)dowód wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10 000,00zł. 2.Wadium może być wniesione w jeden lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. nr 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z adnotacją: wadium znak sprawy 10/Ż/2016 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków finansowych na rachunku Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wadium został załączony do oferty,2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wpłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 oraz art. 148 ustawa Pzp.
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ - projekt umowy. Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi okoliczność przewidziana w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|