"Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gostyniu"

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Powiat Gostyński
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626519-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego obejmująca: zestawy komputerowe-stacjonarne (4 szt.), monitory LCD (4szt.), zasilacze awaryjne UPS (4 szt.), notebooki (2 szt.), oprogramowanie biurowe (7 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a53c30c7-79bf-4fe4-ad1d-586ba886451f
Biuletyn 626519-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Gostyński
Regon 41105048000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 256
Zamawiajacy miejscowosc Gostyń
Zamawiajacy kod pocztowy 63-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 575 25 13
Zamawiajacy fax 65 572 31 46
Zamawiajacy email pzi@powiat.gostyn.pl
Adres strony url www.powiat.gostyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.gostyn.pl
Oferty wnioski dostepne Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 ( Biuro Obsługi Klienta)
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gostyniu"
Numer referencyjny WZI.IF.2601.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego obejmująca: zestawy komputerowe-stacjonarne (4 szt.), monitory LCD (4szt.), zasilacze awaryjne UPS (4 szt.), notebooki (2 szt.), oprogramowanie biurowe (7 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4); c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (o treści zgodnej z załącznikiem nr 5); d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 6); e) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)