Dostawy okluderów do zamykania ASD i PFO dla Pracowni Koronarograficznej

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626755-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne okluderów do zamykania ASD i PFO dla Pracowni Koronarograficznej z podziałem na zadania określone w pkt. III SIWZ, w których Zamawiający określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 523a5e5c-dcbf-47f3-a2cb-e011e7783c87
Biuletyn 626755-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Regon 87029873800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 15/17
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 6413400
Zamawiajacy fax 56 4621334
Zamawiajacy email sekretariat.dyrekcja@bieganski.org
Adres strony url www.przetargi.bieganski.org
Adres strony internetowej www.przetargi.bieganski.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.bieganski.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.bieganski.org
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, Budynek T, I piętro, pok. nr 108a
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy okluderów do zamykania ASD i PFO dla Pracowni Koronarograficznej
Numer referencyjny Z/46/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne okluderów do zamykania ASD i PFO dla Pracowni Koronarograficznej z podziałem na zadania określone w pkt. III SIWZ, w których Zamawiający określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanych asortymentów do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Formularz ofertowy – wg formularza załączonego do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału Formularz cenowy – stanowiący załącznik do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału W przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. b) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu. d) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowania lub nazwy tego samego dostarczanego towaru. Strony dopuszczają możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w pkt.XVI. 1.1., w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakontraktowanych ilości w pierwotnie określonym terminie
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Okludery do zamykania ASD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Okludery do zamykania ASD
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Okludery do zamykania przetrwałego otworu owalnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Okludery do zamykania przetrwałego otworu owalnego
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)