GuidZP400 |
ccc7c28e-b8d0-4995-9cf1-45a866844ab6
|
Biuletyn |
626433-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
|
Regon |
85001290100041
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grybów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 482 660
|
Zamawiajacy fax |
184 482 669
|
Zamawiajacy email |
zolgrybow@wns.pl
|
Adres strony url |
http://zolgrybow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Organizacja Pożytku Publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:zolgrybow.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1 - do nr 1.8 do SIWZ.
|
Numer referencyjny |
131/12/2017r
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Caritas w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1 - do nr 1.8 do SIWZ.W ramach zamówienia dostarczenie towaru określonego w ofercie wykonawcy, będzie się odbywać sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przekazywanego wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną/faxem za potwierdzeniem odbioru najpóźniej do godziny 10.00 przed dniem dostawy.Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości , muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania , pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty będą posiadać atesty i /lub certyfikaty higieniczno – sanitarne oraz będą świeże(z ważnym terminem przydatności do spożycia) i odpowiedniej jakości.
Koszty opakowania , transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną a także koszty ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu - mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.2 ust. 1 ustawy Pzp (złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych – Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych – Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24. ust. 1 i 2 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.2 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy właściwy dla danego pakietu (załącznik 1 od nr 1.1 – do 1.8 do SIWZ)
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika 3.1 do SIWZ)
4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według załącznika 3.2)
5.Oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie (według załącznika 3.3)
6.Formularz ofertowy ogólny (załącznik nr 2.1 – do 2.8 do SIWZ)
7.Oświadczenie – dotyczące grupy kapitałowej załącznik 4
8.Wzór umowy- załącznik 5
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia , wynagrodzenia wykonawcy , przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu – na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku :
a/ wystąpienie siły wyższej
b/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
c/ w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|