GuidZP400 |
be47d204-1c33-4a8e-935e-11d3803949de
|
Biuletyn |
626226-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
|
Regon |
59168500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nadwiślańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
213
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Józefów k/Otwocka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 7693300
|
Zamawiajacy fax |
0-22 7693356
|
Zamawiajacy email |
cnbop@cnbop.pl
|
Adres strony url |
www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Nadwislańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych
|
Numer referencyjny |
TGZ-17-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa bonów towarowych wg opisu w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wiedzy
i doświadczenia) jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje - co najmniej 2 dostawy bonów towarowych o wartości minimum 80 000,- zł brutto każda, odpowiadające przedmiotowi zamówienia opisanemu w niniejszej SIWZ, i wykaże że zostały one zrealizowane w sposób należyty.
- W przypadku usługi nadal wykonywanej wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być mniejsza niż wskazana powyżej.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania wskazanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu jest zobowiązany do złożenia
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( nie krótszym niż 5 dni) następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - (art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp) ;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp) ;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz.U. z 2016 r. poz. 716) ;
|
Zakresie warunkow udzialu |
5) Wykaz zrealizowanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika Nr 5 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniena warunku z pkt. V.2.3).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć; (obowiązkowo pkt 1 i 2, pozostałe – jeśli dotyczy)
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia z art. 25 a ust.1 ustawy, zgodnie
z załączonym wzorem – załącznik nr 2 A i 2 B do SIWZ
2) Dokumenty przedmiotowe:
a) Formularz ofertowy – według załącznika nr 1do SIWZ
3) Zobowiązanie lub inny dokument podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się wykonawca (jeśli dotyczy). Zobowiązanie lub inny dokument musi potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oraz określać:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w dokumencie rejestrowym (np.KRS/CEiDG). Pełnomocnictwo składa się
w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę.
5) Wykaz podwykonawców (jeśli dotyczy).
2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru Zał. Nr 4 do SIWZ)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art.144 ustawy dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian umowy dotyczących sytuacji, gdy :
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy,
b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do uzgodnionego skorygowania zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania;
d) są korzystne dla Zamawiającego.
e) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|