GuidZP400 |
3de2f115-2b70-43c1-8dfb-27ff1391f633
|
Biuletyn |
626552-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 10
|
Regon |
24280300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dominikańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35077
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 748 23 50
|
Zamawiajacy fax |
17 748 23 74
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp10.resman.pl
|
Adres strony url |
www.sp10.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoa Podstawowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 10 w Rzeszowie, ul. Dominikańska 4.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - następujących artykułów spożywczych: Część I zamówienia: Mięso i wędliny, mięso drobiowe (świeże z bieżącej produkcji). Część II zamówienia: Warzywa i owoce, ziemniaki (dobrej jakości). Część III zamówienia: Wyroby mleczarskie i nabiał, jajka (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia, jajka świeże z bieżącej produkcji). Część IV zamówienia: Pieczywo (świeże z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku poz. 1,2,4). Część V zamówienia: Ryby i mrożonki (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia). Część VI zamówienia: Pozostałe artykuły żywnościowe (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia). Część VII zamówienia: Wyroby garmażeryjne {świeże z bieżącej produkcji). Zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
10
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ), w szczególności w przypadkach: a. zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b. zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c. innych nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę ceny netto poszczególnych artykułów spożywczych na wyższą wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu (co najmniej 5%) cen na rynku i nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w Biuletynie Statystycznym województwa podkarpackiego wydawanym przez GUS w Rzeszowie, nie wcześniej niż od dnia 1 grudnia 2014 r. oraz nie częściej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli Biuletyn Statystyczny województwa podkarpackiego nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś z artykułów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w tymże Biuletynie. 3. Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 zostaną wprowadzone drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie. W przypadku obniżek cen danego asortymentu na rynku, ceny dostaw zostaną obniżone wg tych samych zasad. 6. Zmiana stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy nie stanowi jej zmiany i nie wymaga podpisania stosownego aneksu do umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny, mięso drobiowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i wędliny, mięsa drobiowego (świeże z bieżącej produkcji) - Zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce, ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców, ziemniaków (dobrej jakości) - zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów mleczarskich i nabiału, jajek (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia, jajka świeże z bieżącej produkcji) - zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa (świeże z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku poz. 1,2,4 formularza cenowego) -zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb i mrożonek (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia) - zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe artykuły żywnościowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia) - zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych (świeże z bieżącej produkcji) - zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - cz. C SIWZ oraz w ogólnych warunkach przyszłej umowy - cz. B SIWZ.
|
| |