DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626535-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4591c741-87cd-43c1-a259-548f9751b5f9
Biuletyn 626535-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna
Regon 28816500000
Zamawiajacy adres ulica ul. F. Rzewuskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3124831
Zamawiajacy fax 41 3784154
Zamawiajacy email zamowienia@ubz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Gen. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny PZ/90/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-18T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna) Warunek udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Konieczność spełnienia tego warunku odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy medycznych materiałów jednorazowego użytku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna. Warunek udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełnienia odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wskazanych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 dostawy medycznych materiałów jednorazowego użytku. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać: próbek, opisów produktów, kartę danych technicznych oferowanych wyrobów lub inny dokument (aktualne materiały, katalogi, foldery) zawierający dokładny opis oferowanego asortymentu, z którego wynikać będzie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusz); 3) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) w zależności od wybranej formy wadium – do oferty powinien być załączony stosowny dokument (potwierdzenie dokonania przelewu a w przypadku innej niż forma gotówkowa, dokument w formie oryginału).
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla Części I: 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100 ); - dla Części II: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100); - dla Części III: 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100); - dla Części IV: 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści 00/100); - dla Części V: 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset 00/100). 2. Wadium musi być wniesione do dnia 14.12.2017 roku do godz. 1000. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 43 1060 0076 0000 3200 0126 5878 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium – do oferty załącza stosowny dokument (potwierdzenie dokonania przelewu, a w przypadku innej niż forma gotówkowa, dokument w formie oryginału).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści umowy, po uprzednich pisemnych obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m. in. w następujących przypadkach: a) zmiany stawek celnych, b) wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenia cen, c) wycofania produktu wskazanego w Formularzu Ofertowym i zastąpienia go produktem równoważnym w zaoferowanej cenie, d) braku dostępności produktu wskazanego w Formularzu Ofertowym i zastąpienia go produktem równoważnym w zaoferowanej w ofercie cenie, e) zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego mającej wpływ na realizację niniejszej Umowy, f) zmiany przepisów prawa mającej wpływ na realizację Umowy.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku. Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Czas realizacji dostaw cito
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)