Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu - Dobrzyniu

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-12 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Miejskich
Miejscowość Golub-Dobrzyń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626395-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu-Dobrzyniu na okres 02.01.2018 - 31.12.2018. Wykaz asortymentu i planowane ilości zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb5e5387-bfab-43e1-885f-1a11515a3579
Biuletyn 626395-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Miejskich
Regon 34130101600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Golub-Dobrzyń
Zamawiajacy kod pocztowy 87400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 832 026
Zamawiajacy fax 566 832 026
Zamawiajacy email sp2_gd@o2.pl
Adres strony url www.zsmgd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Dostep dokumentow zamowienia www.zsmgd.pl, www.golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsmgd.pl, www.golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Miejskich, 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Żeromskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu - Dobrzyniu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu-Dobrzyniu na okres 02.01.2018 - 31.12.2018. Wykaz asortymentu i planowane ilości zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 314852,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)