GuidZP400 |
3dfc3228-ba33-49be-863e-39609dd3eb46
|
Biuletyn |
628088-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny "Pałac Kamieniec" Sp. z o.o.
|
Regon |
27611248100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kamieniec, ul. Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zbrosławice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42674
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 337 877
|
Zamawiajacy fax |
322 337 819
|
Zamawiajacy email |
kamieniec@olr-kamieniec-zoz.com.pl
|
Adres strony url |
www.olr-kamieniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa leków, materiałów jednorazowego użytku oraz środków opatrunkowych do Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego Pałac Kamieniec sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2018 roku
|
Numer referencyjny |
PN/D/2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie do zamawiającego leków, materiałów jednorazowego użytku oraz środków opatrunkowych w ilościach i w asortymencie wymienionych w wykazach asortymentowo- ilościowych, przedstawionych w załącznikach nr A i nr B do siwz.Zamawiany towar dostarczany będzie do trzech miejsc działalności Zamawiającego a , mianowicie do: Kamieńca, przy ulicy Polnej 2, na Oddziały Rehabilitacyjne (budynek pałacu), gdzie osobą odpowiedzialną za odbiór towaru jest pielęgniarka koordynująca, do Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego Psychiatrycznego (budynek MW), gdzie osobą odpowiedzialną za odbiór towaru jest kierownik ZPOP, Zbrosławic, przy ulicy Batorego 8, (ZPOP), gdzie osobą odpowiedzialną za odbiór towaru jest pielęgniarka koordynująca.
6.Dostawy leków i pozostałych materiałów medycznych odbywać się będą minimum raz w miesiącu na koszt Wykonawcy. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 .
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji aktualne zezwolenie lub koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, a także zezwolenie lub koncesję na obrót środkami odurzającymi, jeżeli wykonawca ubiega się o zamówienie na dostawę tych środków.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie wykonawcy, sporządzone w sposób przez niego przyjęty, że wszystkie oferowane przez niego środki farmaceutyczne i materiały medyczne są zarejestrowane i dopuszczone do obrotu w Polsce.
Oświadczenie wykonawcy, sporządzone w sposób przez niego przyjęty, że transport środków farmaceutycznych i materiałów medycznych odbywać się będzie zgodnie z normami określonymi w Prawie farmaceutycznym oraz z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
leki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie do zamawiającego leków, w asortymencie wymienionym w wykazie asortymentowo- ilościowym, przedstawionym w załączniku nr A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
materiały jednorazowego użytku, środki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie do zamawiającego materiałów jednorazowego użytku oraz środków opatrunkowych w ilościach i w asortymencie wymienionym w wykazie asortymentowo- ilościowym, przedstawionym w załączniku nr B do siwz.
|
| |