Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Powiat Krakowski
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627958-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SIWZ; 2) Wzór umowy – zał. nr 8 do SIWZ.
Rodzaj materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w załączniku nr 9 do SIWZ w tabeli nr 1 specyfikacja techniczna. Przedstawione ilości materiałów eksploatacyjnych, zawarte w specyfikacji technicznej stanowią jedynie ilości szacunkowe i stanowią podstawę do wyliczenia całościowej ceny dla porównania złożonych ofert. Rozliczenia za rzeczywiście wykonane dostawy w poszczególnych asortymentach będą się odbywały na podstawie faktycznie dokonanych zamówień częściowych w oparciu o ceny jednostkowe, podane w ofercie. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych w poszczególnych asortymentach, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w specyfikacji technicznej, natomiast nie może dotyczyć materiałów spoza specyfikacji technicznej. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres (do siedziby Zamawiającego tj. w Krakowie przy al. Słowackiego 20 lub do wskazanych w zamówieniu filii Starostwa Powiatowego tj.: w Węgrzcach przy ul. Zapole 2, w Skawinie przy ul. Kopernika 13, w Krzeszowicach przy ul. Kolejowej 1 oraz w Krakowie ul. Przy Moście 1), w terminie do dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia częściowego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do pomieszczeń, po uprzednim pisemnym podaniu wielkości zamówienia przez Zamawiającego.
Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji w maksymalnej wartości o wysokości do 30% wynagrodzenia umownego brutto. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania lecz uprawnienie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez Zmawiającego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Termin wykonania zamówienia (realizacji dostaw): od dnia zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 01.01.2018 r.) do 31.12.2019 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e783131f-b5c3-4ab0-a390-047cf9814d91
Biuletyn 627958-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Krakowski
Regon 35155486700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 634 42 70
Zamawiajacy fax 126 335 294
Zamawiajacy email zp@powiat.krakow.pl
Adres strony url www.powiat.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,294184,2017.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez Wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna lub faks).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krakowie Al. Słowackiego 20 30-037 Kraków pokój 203 (sekretariat główny) II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego
Numer referencyjny TG/ZP- 6 / 2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SIWZ; 2) Wzór umowy – zał. nr 8 do SIWZ. Rodzaj materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w załączniku nr 9 do SIWZ w tabeli nr 1 specyfikacja techniczna. Przedstawione ilości materiałów eksploatacyjnych, zawarte w specyfikacji technicznej stanowią jedynie ilości szacunkowe i stanowią podstawę do wyliczenia całościowej ceny dla porównania złożonych ofert. Rozliczenia za rzeczywiście wykonane dostawy w poszczególnych asortymentach będą się odbywały na podstawie faktycznie dokonanych zamówień częściowych w oparciu o ceny jednostkowe, podane w ofercie. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych w poszczególnych asortymentach, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w specyfikacji technicznej, natomiast nie może dotyczyć materiałów spoza specyfikacji technicznej. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres (do siedziby Zamawiającego tj. w Krakowie przy al. Słowackiego 20 lub do wskazanych w zamówieniu filii Starostwa Powiatowego tj.: w Węgrzcach przy ul. Zapole 2, w Skawinie przy ul. Kopernika 13, w Krzeszowicach przy ul. Kolejowej 1 oraz w Krakowie ul. Przy Moście 1), w terminie do dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia częściowego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do pomieszczeń, po uprzednim pisemnym podaniu wielkości zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji w maksymalnej wartości o wysokości do 30% wynagrodzenia umownego brutto. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania lecz uprawnienie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez Zmawiającego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Termin wykonania zamówienia (realizacji dostaw): od dnia zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 01.01.2018 r.) do 31.12.2019 r.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia (realizacji dostaw): od dnia zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 01.01.2018 r.) do 31.12.2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; • sytuacji ekonomicznej lub finansowej; • zdolności technicznej lub zawodowej. Ponadto Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający przewiduje także wykluczenie Wykonawcy na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Oferty należy składać nie później niż do dnia 13 grudnia 2017 r. do godz. 11:00 na adres: Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, pokój 203 (sekretariat główny) II piętro Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13 grudnia 2017 r. o godz. 11:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie, Al. Słowackiego 20, w Sali 100 (I piętro).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W ofercie należy złożyć: 1. Oświadczenie, stwierdzające, że wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne zostały wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 i ISO 14001, a ich wydajność jest potwierdzona wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 – dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 – dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych - załącznik nr 4 2. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca dołączy do oferty: a) oświadczenie potwierdzające równoważność oferowanych materiałów z oryginalnymi określonymi przez Zamawiającego, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że oferowany asortyment równoważny ma takie same lub lepsze parametry techniczne, eksploatacyjne, bezpieczeństwa i użytkowe jak materiały oryginalne (w szczególności parametry dotyczące wydajności, pojemności tuszu/tonera i jakości wydruku będą takie same lub lepsze w stosunku do oryginału wytwarzanego, zalecanego przez producenta urządzenia; parametry dotyczące działania urządzeń po zamontowaniu równoważnych materiałów będą nie gorsze, niż w przypadku oryginalnych materiałów, np. urządzenie z równoważnym materiałem powinno zgłaszać prawidłowe komunikaty dotyczące stopnia zużycia materiału eksploatacyjnego). W szczególności z oświadczenia Wykonawcy powinno wynikać, że równoważne materiały eksploatacyjne nie spowodują pogorszenia działania urządzenia i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego je przeznaczono. b) oświadczenie, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta czy w okresie pogwarancyjnym, c) oświadczenie, że zobowiązuje się do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o takich samych parametrach i cechach lub wyższych, jeżeli w przypadku danego urządzenia konieczna będzie trzecia naprawa z powodu stosowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę bądź jeżeli którakolwiek naprawa, bez względu na jej numer porządkowy, będzie ekonomicznie nieopłacalna, d) oświadczenie, że w przypadku utraty przez Zamawiającego praw gwarancyjnych z powodu zamontowania i użytkowania oferowanych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca przejmie wszystkie zobowiązania gwarancyjne producenta. Pisemną opinię, czy materiał eksploatacyjny spowodował utratę praw gwarancyjnych wyda autoryzowany serwis urządzenia – załącznik 7
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz oferty (wraz z formularzem cenowym) – załącznik nr 1 do SIWZ b) Do Formularza oferty należy załączyć oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI niniejszej SIWZ – załącznik nr 2, załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ, a w przypadku oferowania materiałów równoważnych – również oświadczenie na druku stanowiącym zał. 7 do SIWZ. 2. W odpowiednich przypadkach należy złożyć: - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia w trakcie realizacji zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie wykonanych lub wykonywanych głównych usług Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). W terminie 3 dni od opublikowania na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert należy złożyć (bez wezwania): oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 5a lub 5b.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.000 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 0/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Krakowie z dopiskiem „wadium – materiały eksploatacyjne”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego do dnia 13.12.2017 r. do godz. 11:00. Numer rachunku 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 – Getin Noble Bank S.A. Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy złożyć w Kasie zamawiającego, Al. Słowackiego 20, pok. 312, III piętro, do dnia 13.12.2017 r. do godz. 11:00 lub załączyć do oferty.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) skorzystania z prawa opcji; b) zmiany ceny, jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; c) innego ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę; 2) określenia warunków udziału w postępowaniu; 3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 4) odrzucenia oferty odwołującego; 5) opisu przedmiotu zamówienia; 6) wyboru najkorzystniejszej oferty. Na orzeczenie KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)